گزارش بازدید دبیرکل و معاون فنی انجمن صنایع نساجی ایران از سه واحد تولیدی عضو انجمن در کرمان - هشتم دی ماه 95

گزارش بازدید دبیرکل و معاون فنی انجمن صنایع نساجی ایران از سه واحد تولیدی عضو انجمن در کرمان - هشتم دی ماه 95

در تاريخ هفتم و هشتم ديماه 1395 دبيركل انجمن صنايع نساجي ايران به اتفاق معاونت فني ضمن سفر به شهرستان كرمان از سه شركت عضو انجمن به اسامي شركت رضويه كرمان، موكت ترمه كرمان و ريسندگي و بافندگي و فاستوني آسيا كرمان، در دو روز بازديد به عمل آوردند ، در اين بازديد در ابتداء جلسه‌اي با مديران شركت انجام پذيرفت كه در اين نشست مشكلات پرسنلي، بانكي، مالياتي، فني و ساير مورد تبادل‌نظر قرار گرفت و راهنمايي‌هاي لازم به آنان ارائه شد و سپس از خط توليد و تاسيسات شركت بازديد به عمل آمد.

خلاصه بيوگرافي اين شركتها به شرح زير است :
1 – كارخانجات فاستوني آسيا:
در سال 1362 بمنظور توليد نخ و پارچه فاستوني در زميني به مساحت 7 هكتار تاسيس گرديد و در بهمن 1372 توسط وزير وقت صنايع افتتاح شد، ظرفيت توليد اين شركت حدود 2 ميليون متر مربع پارچه فاستوني است، ظرفيت قسمت ريسندگي ساليانه 600 تن انواع نخ فاستوني كه مجهز به ماشين‌آلات در خط مقدمات اشلومبرگر (فرانسه) و رينگ‌هاي زينسر آلمان است، خط بافندگي مجهز به 36 دستگاه ماشين دونير است. تعداد پرسنل 200 نفر است كه در 3 شيفت مشغول به فعاليت هستند .

2 – شركت موكت ترمه كرمان،
در سال 1363 تاسيس يافته و شركت داراي سه بخش توليد مجزا شامل يك واحد توليد الياف پلي‌پروپيلن با ظرفيت 15 تن در روز (الياف 6 تا 20 دنير) دوم بخش توليد نخ بي‌سي‌اف با ظرفيت 5 تن در روز بود و واحد نهايي توليد انواع موكت 3 متر و 4 متر عرض با ظرفيت توليد روزانه حدود 24 هزار متر مربع بود . تعداد پرسنل 107 نفر بودند .

3 – شركت رضويه كرمان:
           ‌تاسيس اين شركت در سال 1352 بود و فعاليت فعلي اين شركت توليد انواع نخ فرش‌ماشيني رنگي از جنس اكريليك در نمرات 18 تا 36 متريك بود. ظرفيت نخ 18 متريك روزانه 5 تن و نخ 27 تا 36 حدود
8  تن در روز است . تعداد پرسنل اين واحد توليدي 360 نفر است

منبع :
ارسال کننده :