قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای حمایت از صنایع استان تهران بازنگری شود

تعداد بازدید : 584
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: قفلی که برای توسعه واحدهای مستقر در داخل شهرک‌های صنعتی به واسطه قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری به پای توسعه صنعت در استان تهران زده شده است را برای حمایت از تولید باز کنیم.

 صابر پرنیان در نشست مدیران واحدهای صنعتی و صنعتگران استان تهران با رییس کل دادگستری استان تهران، با تأکید بر این مطلب، افزود: مهمترین اصل در رونق بخشیدن به تولید، حمایت از تولید کنندگان و حفظ وضعیت اشتغال موجود است که این مهم جز با حضور مسئولان در محل واحدهای تولیدی و بررسی این مشکلات از نزدیک میسر می شود.

 

به گزارش شاتا، وی ادامه داد: رویکرد اصلی مدیریت استان در حوزه صنعت و کارآفرینی، حمایت از تولید و رفع مشکلات صاحبان صنایع و کارآفرینان است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به نقش ممتاز صنعت در اشتغال زایی و توسعه ی پایدار استان، بر تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی جهت حل مشکلات فراروی صنعتگران تاکید کرد.

 

پرنیان در پایان گفت: به عنوان خدمتگذار کوچک صنعت و از طرف تمامی صنعتگران از مقام معظم رهبری استدعا داریم در صورت صلاحدید سال آینده را هم حمایت از تولید و حمایت از کارگر ایرانی قرار دهند.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال