ایجاد شهرک پوشاک در اصفهان و کاشان

تعداد بازدید : 505
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۸

معاون اقتصادی استاندار اصفهان گفت: در تلاش هستیم با احداث دو شهرک پوشاک در اصفهان و کاشان، ۲۰۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

 سید حسن قاضی عسگر  اظهار کرد: ظرفیت گردشگری استان اصفهان به خصوص در شمال و غرب استان بسیار بالاست و باید با شکوفا کردن آن به رشد اقتصادی منطقه کمک کرد و همزمان مشکلات صنعت فعال استان را حل کرد.

 

به گزارش ایسنا،  وی افزود: شهرک فرودگاهی در اصفهان یکی از طرح‌های بزرگ مدنظر است که با سرمایه گذاری خارجی در پی ایجاد ٱن هستیم تا با آن حوزه گردشگری را رونق و گسترش دهیم و همجواری با یزد و شیراز فرصت خوبی برای رقابت و سرمایه گذاری در راستای رونق گردشگری استان اصفهان و ایران است.

 

وی تصریح کرد: با این کارها باید شاخص بیکاری استان که در سطح غیرقابل قبولی هست متعادل کنیم و اشتغال مولد و پایدار را برای جوانان ایجاد کنیم، حوزه گردشگری و صنعت توانایی خودکفا شدن را در اشتغال جوانان دارد.

 

معاون اقتصادی استاندار اصفهان به صنعت نساجی اشاره کرد و گفت: این صنعت نیز پتانسیل بالایی دارد و می‌توان به اشتغال بالایی رسید و بر همین اساس طرح ایجاد ۲ شهرک پوشاک را در اصفهان و کاشان داریم، که امیدواریم ۱۰۰ هزار در اصفهان و ۱۰۰ هزار شغل در کاشان ایجاد شود. این کار با حمایت سرمایه گذاران امکان پذیر است و یکی از اهداف بزرگ در حوزه اشتغال، جذب سرمایه گذار داخلی و حتی خارجی برای اشتغال پایدار است.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال