داشتن نشان تجاری مزایای بسیاری دارد. زیراکه با تبدیل یک شرکت به نشان تجاری، شرکت میتواند درآمدهای خود را افزایش دهد و از طریق آن با انجام سرمایهگذاریهای جدید، موجبات افزایش نرخ اشتغال و دستیابی به اقتصادی سالمتر و قویتر را فراهم سازد. با این دیدگاه، GSO پروژه "نشان تجاری شهر غازیعینتاپ" را در اوایل سال 2003 با یک ساختار منسجم شروع کرد و طرح مزبور را بعنوان وظیفهای برای اعضای خود و مسئولیت اجتماعی آنها در برابر شهرشان تعریف کرد. این طرح بر اساس استراتژی "تمایز" شکل گرفت زیراکه برای اولین بار در ترکیه، نشان تجاری برای یک شهر ثبت میشد.
این پروژه برای جذب سرمایهگذاری در شهر غازیعینتاپ و همچنین جلب حمایت مردم از این پروژه، به طور هدفمند و با برنامهریزی؛ فعالیتهای مختلفی را از قبیل: اطلاعرسانی، مشاوره، تبلیغات، آگاهسازی و لابیگری در دستور کار خود قرار داد. بدین نحو که 1) با فعالیتهای اطلاعاتی و تبلیغاتی، مخاطبان و مؤسسات موردنظر در غازیعینتاپ و سراسر ترکیه از طرح نشان تجاری غازیعینتاپ آگاه شدند، 2) یک سری خدمات مشاورهای توسط اتاق صنعت این شهر به شرکتهای عضو این پروژه در خصوص برندسازی (Branding) ارائه گردید، 3) اتاق به واسطه فعالیتهای لابیگری، ذهنیت موجود از کیفیت محصولات تولید شده در شهر غازیعینتاپ را تغییر داد و موجبات جذب سرمایهگذاری در شهر را مهیا ساخت، 4) این پروژه با ثبت لوگویی برای شهر غازیعینتاپ، حس تعلق شهروندان این شهر را تقویت کرد و 5) یک سری سمینار ملی، همایش و کنگره با محوریت برندسازی در حین اجرای این طرح، برگزار شد.
با اجرای این پروژه توسط اتاق صنعت غازیعینتاپ، موفقیتهای قابل توجهی هم برای GSO بهعنوان مجری این طرح و هم برای این شهر حاصل گردید.
متن کامل بولتن مسائل روز اقتصادی آذرماه در اینجا قابلمشاهده است.