ترجیح ایرانی‌ها با برندهای آلمانی است‎

تعداد بازدید : 1131
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۲۸

در بین ۲۰ کشور تولید کننده اول دنیا، محصولات ساخت کشور آلمان معتبرترین و محبوب‌ترین محصولات، ارزیابی شده است. محصولات کشور آلمان، به عنوان کشوری پیشگام در عرصه صنعت، از دیرباز نماد کیفیت بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، توجه به تولیدات صنعتی و تاکید بر تحقیق و توسعه با هدف بهبود کیفیتِ محصولات، از جمله خصیصه‌های صنایع آلمانی است که مصرف کنندگان را به مشتریانی وفادار مبدل ساخته است.

در ایران نیز، تمایلات و رویکردهای سیاسی و فرهنگی در دهه ۲۰ شمسی به کشور آلمان، سبب شد در بخش‌هایی چون نساجی، راه آهن، فولاد، راه سازی، خودرو و... ایرانیان از خدمات و محصولات کشور آلمان استفاده نمایند. شاید این رویکرد در کنار کیفیت محصولات آلمانی تا به امروز سبب شده تا در مقایسه با محصولات آمریکایی، ژاپنی، چینی، کره‌ای و... هنوز ترجیح مردم ما محصولات خوشنام آلمانی باشد.

حضور خودروهایی مانند فولکس واگن، بنز و بعدها بی ام دبلیو در بازار ایران، از فیلم‌های قدیمی گرفته تا تاکسی‌های دیزلی شهر تهران و تشریفات مقامات، همواره برند خودروهای آلمانی را به عنوان خودرویی قوی، مستحکم، ایمن و کم استهلاک در اذهان حک کرده است.

آلمانی­ها از تغییرات تکنولوژی، کشف دستاوردهای میان رشته‌ای مانند نانو، مکاترونیک و همچنین پارادایم رسانه، هرگز غافل نشده‌­اند و در تولیدات خود از آنان بهره می­‌برند. به جرات می‌توان گفت که در بسیاری از حوزه‌ها، آلمان به عنوان پیشگام مطرح بوده و بعدها سایر کشورها با تکمیل و یا اندکی تغییر از دست‌یافته‌های آنان در محصولات خود استفاده کرده‌اند.

انتخاب خودروهای آلمانی در ایران به عنوان گزینه اصلی، مرهون تصویری است که متکی بر پیشینه‌ای پایدار، برجسته، مطمئن، ایمن و باکیفیت است که طی این سال‌ها برندهایی چون فولکس‌واگن، بنز و ... با محصولات و خدمات پس از فروش متمایز و منحصر به ­فرد خود در حافظه بازار ایران به جای گذاشته­‌اند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال