دبیرکل جدید اتاق ایران منصوب شد

تعداد بازدید : 2208
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۶

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران، طی حکمی «علیرضا اشرف» را به سمت «دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران» منصوب کرد.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران، طی حکمی به تاریخ 5 مهرماه 1395، «علیرضا اشرف» را به سمت «دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران» منصوب کرد. پیش از این، احمد فیاض‌بخش این مسئولیت را به عهده داشت.

از سوابق علیرضا اشرف می توان به شش دوره حضور در هیات نمایندگان اتاق ایران، ریاست هیات مدیره انجمن صنفی صنایع قند ایران، ریاست هیات مدیره شرکت کارگزاری رضوی، ریاست گروه صنعت و معدن سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی و ریاست هیات مدیره فولاد آبتین توس اشاره کرد.

 در حکم دبیرکل جدید اتاق ایران آمده است:

جناب آقای مهندس علیرضا اشرف

 نظر به مراتب شایستگی، دانش، تعهد و تجارب اجرائی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران منصوب می‏شوید.

 امید است با عنایت الهی و حمایت اعضای محترم هیات رئیسه و همکاری و هماهنگی معاونان، مدیران و همکاران تمامی واحدها و بخش ‏های اتاق ایران با جنابعالی، در تحقق برنامه های راهبردی و عملیاتی و تامین هماهنگی و سرعت لازم در امور اجرائی اتاق ایران و کمک به توانمندسازی اتاق‏های سراسر کشور و تشکل ‏های بخش خصوصی، با استفاده از تمام ظرفیت موجود در ارکان اتاق موفق و مؤید باشید.

 غلامحسین شافعی

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال