اقتصاد مقاومتی بعنوان اصلی ترین حرکت بعد از برجام باید طی شود دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار کرد: کشورهای با اقتصاد درون زا، متکی به ظرفیت درونی خود بوده و در حوادث برنده هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز در دوران پس از برجام، باید اقتصاد ایران فضای جدیدی را تجربه کند که منجر به بهبود معیشت مردم شود، گفت: باید بنیه ای ساخته شود تا در صورت تداوم تهدیدها اقتصاد از آسیب در امان باشد.
ترکان افزود: باید با هوشیاری مقاوم سازی اقتصاد را با تکیه بر اقتصاد درونی به پیش ببریم.
مشاور ارشد رئیس جمهوری در ادامه اظهار کرد: هویت نظام اسلامی را جمهوریت و اسلامیت می سازند و این به آن معنا است که این نظام منبعث از اسلام و متکی به مردم است.
استاندار خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: باید به یاد داشت که امام(ره) حرکت خود را بر پایه ارزشهای دینی بنیان گذاشت و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تداوم بخشید و در قامت نظام جمهوری اسلامی آنرا ساخت و به ما امانت سپرد.
علیرضا رشیدیان افزود: چهاردهم و پانزدهم خرداد فرصتی است تا یاد امام و ارزشهای انقلاب اسلامی را احیا کنیم.
وی با بیان اینکه مهمترین این ارزشها خودباوری و اعتماد به نفس و اتکا و اعتماد به مردم است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم ارزشهای نظام را استمرار بخشیده و آنرا به دور از هرگونه تعصب و یکسونگری با اتحاد همه جانبه محقق سازیم.
همایش رهروان روح الله به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)منطقه طبرسی مشهد برگزار شد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال