حل مشکلات شرکتهای تولیدی یکی از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی است

دكتر ربیع فلاح، در حاشیه این مراسم، احیای نساجی مازندران باید کاملا عملیاتی و اجرایی گردد / تلاش در جهت ایجاد اشتغال، خود جهادی مقدس و ارزشمند است / استان با تمام توان از تولید، اشتغال و سرمایه گذاری حمایت می كند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در مراسم افتتاح خط تولید تواکریلیک كارخانه اكریلتاب بهشهر، ضمن تبریك روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، بر ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان تاكید كرد و یاد آور شد: راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال جدی گرفته شود و احیای نساجی مازندران باید کاملا عملیاتی و اجرایی گردد.
ربیع فلاح، ایجاد و تقویت اشتغال را از محورهای اساسی سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطر نشان ساخت: تلاش در جهت ایجاد اشتغال خود جهادی مقدس و ارزشمند است.
استاندار حمایت از كارآفرینان و فراهم نمودن زمینه های سرمایه گذاری در راستای ارتقا اشتغال را از برنامه های محوری استان دانست و افزود: تحقق برنامه های توسعه اقتصادی نیازمند عزم و اراده همه دستگاه های مسوول، بانك های عامل و ورود جدی بخش خصوصی به این عرصه هاست و استان با تمام توان از تولید، اشتغال و سرمایه گذاری حمایت می كند.
رییس كارگروه اشتغال استان، با اشاره به این كه وظیفه ما امروز دفاع از سنگر تولید و اشتغال است و مانند روزهای جنگ باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش نمائیم، عنوان كرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برنامه راهبردی خود را برای صنعت نساجی مازندران ارائه نماید.
رییس ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید استان، با تاكید بر این كه حل مشکلات شرکتهای تولیدی یکی از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی است و در سال 95 عزم جدی استان، رفع مشکلات و موانع همه واحدهای تولیدی است، یاد آور شد: 640 مصوبه ستاد رفع موانع تولید و راه اندازی 168 واحد تولیدی جدید در سال 94 در استان، بیانگر عزم جدی مسئولین استان برای رونق اقتصادی و توسعه اشتغال است.
ربیع فلاح با گرامی داشت یاد و خاطره 30 شهید مازندرانی مدافع حرم و ضرورت تکریم و تجلیل از خانواده های معزز شهدا، تاكید كرد: مازندران باید با تاسی از شهدای والامقام خود در همه عرصه ها پیشگام و پیشتاز باشد.
وی با بیان این كه توسعه شرکت اکریلتاب در جهت حفظ و تقویت اشتغال و تولید از انتظارات جدی ماست، تصریح كرد: همه باید کمک کنند تا زمینه توسعه همه جانبه شرکت اكریلتاب و واحدهای تولیدی نساجی استان فراهم شود.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال