فروش پوشاك تاناكورا ممنوع است فروش پوشاك تاناكورا ممنوع است

دبیر كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تهران از برخورد جدی با وارد كنندگان غیر قانونی پوشاك دست دوم(تاناكورا)خبر داد و تاكید كرد كه هیچ كس حق واردات و فروش این اقلام را ندارد.

به گزارش ایران اسلامی به نقل از تسنیم، علی اكبر پور احمد نژاد درباره فروشگاههای دست دوم فروشی پوشاك اظهار داشت: ما علاوه بر اینكه این محموله‌های قاچاق پوشاك دست دوم را ضبط خواهیم كرد با مغازه‌های عمده فروشی غیر قانونی آن هم برخورد می‌كنیم؛ چنانكه سال گذشته نیز با چند مغازه عمده فروشی برخورد كردیم.

وی به تفاهم‌نامه كمیسیون و اتحادیه پوشاك اشاره كرد و افزود: تفاهم‌نامه با اتحادیه نوشتیم كه ظرف مدت دو ماه یعنی تا اردیبهشت اولا آن واحدهای صنفی كه مشغول به فعالیت هستند پروانه خود را تبدیل به واحد صنفی حق فروش نمایند چرا كه عمده تخلفات در واحدهای بدون پروانه است.

دبیر كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تهران تصریح كرد: اتحادیه در حال حاضر خودش تقاضای مهلت را كرده است و ما نیز سال گذشته بدون پروانه‌ها را جمع كرده و با آنان برخورد كردیم؛خود اتحادیه هم خواهان جمع آوری این فروشگاه‌های بدون پروانه است و اخطار لازم را به آنان ارائه كرده است.

پور احمد نژاد تصریح كرد: پوشاك تاناكورا در شكل گونی و در لابلای محموله‌ها وارد می‌كنند و حداقل‌های آن نیز قابل قبول نیست؛ حتی بخشی از پوشاك دست دومی كه وارد می‌كنند بدون بسته بندی ورود پیدا می‌كند و در اینجا عملیات بسته بندی انجام می‌گیرد كه مناسب نیست.

وی با تاكید بر اینكه هیچ كس حق فروش پوشاك دست دوم با عنوان تاناكورایی را ندارد، گفت: طبق نظر وزارت بهداشت پوشاك دست دوم در بهترین شرایط نیز حاوی بیماری پوستی خواهد بود و ما نیز با مصادیقی كه برای سلامت مردم مشكل آفرین باشد برخورد می‌كنیم.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال