هزار و صد و شصت و چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

تعداد بازدید : 31
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۶

هزار و صد و شصت و چهارمین نشست هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران عصر روز یکشنبه پانزدهم مهرماه با حضور اعضای هیأت مدیره و رؤسا و دبیران کارگروه‌های تخصصی عضو انجمن برگزار شد.

در این نشست در خصوص آمار واردات شش ماهه ارائه شده توسط گمرک و افزایش میزان واردات پارچه در نیمه اول امسال در مقایسه با سال گذشته و عدم رعایت پیش‌بینی‌های انجام شده در تخصیص سهمیه‌های ارزی برای محدودسازی واردات توسط دفتر صنایع منسوجات و پوشاک و عملکرد نامناسب و غیر کارشناسی قائم مقام وزیر صمت در موضوع تخصیص ارز برای گروه‌های کالایی در انتهای زنجیره و عدم تخصیص ارز مربوط به خرید ماشین آلات بحث و تبادل نظر شد و با عنایت به خسارات جبران ناپذیر تصمیمات غیر کارشناسی ایشان بر واحدهای تولیدی مقرر شد موضوع در دستور کار پیگیری انجمن قرار گیرد. 
در این نشست همچنین در خصوص پیشنهادات واصله توسط کارگروه‌های تخصصی در ارتباط با تعرفه‌های گمرکی پیشنهادی برای سال آتی بحث و تبادل نظر شد و همچنین با درخواست جمعی از واحدهای تولیدی فعال در حوزه تکسچرایزینگ مقرر شد تا کارگروه جدیدی برای واحدهای تکسچره ایجاد شود. 
در بخش دیگری از این نشست جمعی از کارشناسان رسمی دادگستری فعال در حوزه صنعت نساجی طبق هماهنگی قبلی در جلسه حضور یافتند و ضمن معرفی خود و خدمات کانون زمینه‌های همکاری مشترک با انجمن صنایع نساجی ایران را بررسی نمودند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال