هزار و یکصد و پنجاه و نهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد

تعداد بازدید : 95
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۲

عصر روز یکشنبه سی و یکم تیرماه جلسه هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و روسا و دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن برگزار شد.

در این نشست که با حضور میهمانانی از سایر تشکل‌های نساجی و پوشاک و با حضور دکتر محسن گرجی مدیر کل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت برگزار شد، در خصوص مسائل و موضوعات مختلفی بحث و تبادل نظر شد. لزوم همراهی و هماهنگی تشکل‌ها در سطح کلان سیاستگذاری‌های مرتبط با صنعت نساجی در جهت حفظ منافع زنجیره ارزش و تعیین جایگاه فعلی و آتی صنعت نساجی در عرصه تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال و تجارت و نیز لزوم همراهی و مشارکت جدی تشکل‌ها در تسهیل فضای مذاکره و چانه زنی با دولت جدید و مشارکت در حکمرانی از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود و آقایان دستمالچیان، کاظمی، امامی رئوف از انجمن صنایع نساجی ایران، زکی‌پور، قدیری و نامی از اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک، رامین جوانرود از انجمن صنایع پوشاک ایران، فرخ نیا از انجمن نساجی یزد و رخصت از انجمن نساجی خراسان در این خصوص صحبت کردند. 
نحوه تعاملات تشکل‌ها با دفتر ماشین سازی و دفتر صنایع شیمیایی و لزوم حمایت و توجه دفتر صنایع منسوجات پوشاک در پیگیری‌های بین بخشی به خصوص در حوزه تامین و تخصیص ارز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت و حاضرین ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل محترم دفتر صنایع منسوجات و پوشاک و همکاران زحمتکش ایشان بر لزوم مشارکت تشکل‌های تخصصی در دفتر صنایع منسوجات تاکید نمودند. 
دکتر محسن گرجی نیز با ارائه گزارش مختصری از عملکرد دفتر صنایع منسوجات و پوشاک بر سیاست‌های دفتر در ایجاد شفافیت و جلب مشارکت تشکل‌ها تاکید کرد و به سوالات و مسائل و مشکلات مطروحه توسط حاضرین پاسخ داد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال