میزگرد شناسایی قوانین و مقررات مزاحم تولید

تعداد بازدید : 144
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۳/۲۲

عصر روز شنبه مورخ نوزدهم خرداد ماه میزگرد شناسایی قوانین و مقررات نخل تولید به میزبانی مرکز آموزش و پژوهش سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد. در این نشست که با هدف جمع‌بندی مسائل و مشکلات بخش صنعت و تولید با همت دانشگاه شیراز جمعی از نمایندگان تشکل‌های صنعتی حضور داشتند.

مهندس امامی رئوف دبیر انجمن صنایع نساجی ایران نیز با اشاره به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در ارتباط با قوانین و بخشنامه‌های مزاحم به مفاد مختلف قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و قانون رفع موانع تولید اشاره نمود که متاسفانه مغفول مانده است. 
ایشان با اشاره به قوانین مربوط به مشاغل سخت و زیان آور، رفع تعهد ارزی، قوانین و بخشنامه های ارزی و مالیاتی، بخشنامه‌های خلق الساعه و مقرره‌های متعدد و بعضاً غیر کارشناسی دستگاه‌های مختلف دولتی به ابلاغیه‌های معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص آئین نامه‌های اجرایی ماده ۲۴ و ۳۰ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و لزوم نظارت بر اجرایی شدن آن پرداخت.
مهندس امامی رئوف با اشاره به توقعات بالای بخش خصوصی از قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور از مجریان نشست خواست تا سوابق مربوط به قوانین و مقررات مزاحم را از اتاق‌های بازرگانی، انجمن مدیران صنایع، خانه‌های صنعت و معدن و کانون عالی کارفرمایان جمع آوری نماید و با دعوت از ایشان در جلسات از صرف زمان و انرژی دوباره برای جمع آوری اطلاعات خودداری نماید تا در کمترین زمان ممکن، امکان حل مشکلات فراهم گردد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال