تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن صنایع نساجی ایران و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر

تعداد بازدید : 65
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۳۱

پس از مذاکرات و هماهنگی های اولیه در توسعه همکاری های مشترک انجمن صنایع نساجی ایران و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ظهر روز سه شنبه بیست پنجم آذرماه تفاهم نامه مشترکی فیمابین انجمن و پارک به امضا رسید.

تفاهم نامه مذکور که به امضای دکتر فرهنگ فصیحی رئیس پارک علم و فناوری و مهندس امامی رئوف دبیر انجمن صنایع نساجی ایران رسیده است شامل همکاری های مشترک در زمینه حمایت از کسب و کارهای فناورانه، برگزاری مسابقات و رویدادهای فناورانه، سرمایه گذاری واحدهای عضو انجمن بر روی طرح های فناورانه مورد علاقه طرفین، ترویج و نشر محتوای تخصصی زیست بوم فناوری و نوآوری، فعال سازی و بکارگیری ظرفیت های حوزه آموزشی و توانمندسازی و بهره گیری از شبکه متخصصین و فعالان اکوسیستم نوآوری به منظور توسعه کسب و کار و بازار های صادراتی کالا و خدمات دانش بنیان می باشد.

همچنین مقرر شده است که در تکمیل و توسعه همکاری های مشترک، تفاهم نامه های مشترکی نیز با مدرسه تکاپو ( وابسته به اتاق بازرگانی تهران) و سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی  منعقد گردد. در راستای تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده از کلیه واحدهای عضو انجمن صنایع نساجی ایران و نیز مدیران و متخصصین صنعت نساجی دعوت بعمل می آید تا زمینه های مشارکت و همکاری صنعتی در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، مالی و مطالعاتی به دبیرخانه انجمن منعکس فرمایند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال