برگزاری بیست و دومین جلسه دبیرخانه مشترک تشکل‌های صنفی و صنعتی پوشاک و نساجی

تعداد بازدید : 35
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۱۸

بیست و دومین جلسه دبیرخانه مشترک تشکل‌های صنفی و صنعتی پوشاک و نساجی با حضور نمایندگان تشکل‌های مختلف این صنعت برگزار شد.

در این نشست که صبح روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در دفتر انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد در خصوص مسائل و مشکلات واحدهای نساجی و پوشاک و چالش های پیش رو در سال جدید بحث و تبادل نظر شد.
موضوع لزوم مبارزه جدی با قاچاق و شفاف سازی آمار واردات زنجیره ارزش نساجی و پوشاک یکی از موارد دستور جلسه بود که با تحلیل آمار و مستندات مرتبط همراه بود.
بحث استاندار های اجباری در صنعت و بخصوص استاندار اجباری بر چسب شناسه از دیگر مواردی بود که مطرح و مورد بحث و تبادل نظر بسیاری قرار گرفت.
در ادامه این جلسه آمارهای مربوط به واردات ردیف تعرفه های مختلف مرتبط با نساجی و پوشاک و موضوعات مربوط به میزان واردات نخ و پارچه و ارزیابی ها از تخمین میزان قاچاق پوشاک مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
موضوع لزوم موضع گیری تشکل‌های پوشاک و نساجی در خصوص تقویم نمایشگاهی این صنعت از دیگر موضوعات مطروحه بود که مقرر شد توسط دبیرخانه مشترک بطور جدی پیگیری شود.
در این نشست همچنین بر لزوم هماهنگی و همکاری و همفکری تشکل‌های مختلف در اتخاذ مواضع مشترک و هماهنگ در خصوص مسائل و مشکلات مورد اشتراک تشکل‌ها تاکید شد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال