کارگروه موکت انجمن تشکیل جلسه داد

عصر روز سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین ماه اعضای کارگروه موکت انجمن صنایع نساجی ایران گرد هم آمدند و در خصوص مسائل و راهبردهای کارگروه در سال جدید همفکری نمودند. در این نشست که با استقبال خوب اعضای کارگروه مواجه شد، تقریباً اکثر واحدهای تولید کننده موکت کشور حضور داشتند.

پس از خیر مقدم و تبریکات مرسوم موضوع تحلیل آمارهای صادرات موکت و قیمت‌های صادراتی و ارزیابی و تحلیل بازارهای صادراتی در دستور کار قرار گرفت و حاضرین در جلسه به طرح نظرات و دیدگاه‌های خود در این خصوص پرداختند و بر لزوم همگرایی و همفکری بیشتر اعضای کارگروه در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های تولیدی و تجاری تاکید کردند. 

در این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید تجربیات گذشته کارگروه در حوزه قیمت گذاری، اصالت طرح، بازارشناسی و بازارگردانی و رقابت مخرب به چالش کشیده شد و بر لزوم همراهی و مشارکت بیشتر اعضا در حصول موفقیت این صنعت تاکید شد. در این جلسه همچنین در خصوص سیاست‌های ارزی، گمرکی، بانکی و به خصوص رفع تعهد ارزی صادرکنندگان، کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف، تامین مواد اولیه، افزایش هزینه‌های تولید، قیمت گذاری و... بحث و تبادل نظر شد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال