بيست و يکمين جشنواره توليد ملي، افتخار ملي

تعداد بازدید : 76
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۷

بيست و يکمين جشنواره توليد ملي-افتخار ملي عصر روزدوشنبه 30 بهمن ماه با مديريت خانه صنعت و معدن ايران در سالن همايش هاي اتاق بازرگاني،صنايع، معادن و کشاورزي ايران برگزار شد.

اين مراسم که هرساله توسط خانه صنعت و معدن ايران و با همکاري ساير نهاد ها و سامان ها و تشکل ها برگزار ميگردد جمع کثيري از فعالان اقتصادي و کارافرينان و مديران بخش خصوصي برگزار شد. ميهماناني از بخش دولت نيز حضور داشتند. علي آقا محمدي، مهدي اسلام پناه، فرشاد مقيمي، محمدي مهدي برادران، آقاعليخاني، علي بهادري جهرمي، مهدي نيازي، عزت الله اکبري تالار پشتي، بابک نگاهداري، سعيد عمراني نيز از بخش دولت و مجلس حضور داشتند محمد حسن زاده رئيس اتاق بارگاني ايران، عبد الوهاب سهل آبادي رئيس خانه صنعت و معدن ايران، آرمان خالقي دبيرخان صنعت و معدن ايران و نمايندگاني از تشکل هاي تخصصي و صنعتي از ديگر ميهمانان اين جشنواره بودند. 
نکته حائز اهميت و انتقادآميز اين نشست سخنراني تعداد کثيري از ميهمانان دولت و مجلس در جمع کارآفرينان و صنعتگران بود که بخش بزرگي از مراسم را بخود اختصاص داد.
در بخش پاياني اين برنامه از واحد هاي برگزيده به عنوان واحد برتر با اهداي لوح و تنديس تقدير بعمل آمد . در بين واحد هاي تقدير شده از بخش نساجي واحد هاي 
رسول اصفهان با مديريت سعيد منزوي زاده ، بافتسان با مديريت ابوالقاسم مهاجر، شيخ صفي اصفهان با مديريت حسن اخوان صفايي   ، الماس کوير کرمان با مديريت محمدرضا انتظاري ، توليدي و صنعتي مخمل بافت مشهد با ميريت عليرضا عسگري و حوله تن پاک با مديريت بهزاد صفوي انتخاب شدند که فرصت را مغتنم شمرده و کسب اين موفقيت  به ايشان تبريک عرض مي نمائيم.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال