گزارشی از هزار و صد و چهل و نهمین جلسه هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

عصر روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه سالن جلسات انجمن صنایع نساجی ایران میزبان هزار و یکصد و چهل و نهمین نشست هیأت مدیره انجمن بود.

 در این جلسه که با حضور اعضای هیأت مدیره و رؤسا و دبیران کارگروه های تخصصی و جمعی از میهمانان مدعو برگزار شد در خصوص موارد مختلفی بحث و تبادل نظر شد.
در بخش آغازین این نشست که در غیاب مهندس دستمالچیان با مدیریت دکتر کاظمی اداره شد پس از قرائت صورتجلسه گذشته و طرح موارد دستور جلسه اعضای مدعو کارگروه های ریسندگی الیاف کوتاه و الیاف پلی استر در خصوص موضوع وحدت رویه در واردات مواد اولیه زنجیره بطور مبسوط بحث و تبادل نظر نمودند. در بخش دوم این جلسه نمایندگان شرکت های  آرا چاپ رنگین سپاهان، بسپار شیمی سپیدان، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال، تکمیل بافت و تولیدی و ریسندگی یگانه آراریس یزد از اعضای جدید انجمن به‌عنوان مدعو به معرفی خود و شرکت تحت مدیریت خود پرداختند و پس از آن آقای طلوعی مجری مدیرعامل جدید نبراس و مجری نمایشگاه تخصصی پارچه در جلسه حضور یافت و توضیحاتی در خصوص دومین نمایشگاه تخصصی پارچه در اردیبهشت سال آتی ارایه نمود که با تاکید مجدد انجمن بر پرهیز از موازی کاری با نمایشگاه ایرانتکس و ایران مد و با شرط حمایت از حضور تولیدکنندگان ایرانی مقرر شد هماهنگی‌های بعدی پیگیری شود.
در بخش پایانی این نشست آقامیری عضو هیئت نمایندگان اتاق و رییس کمیسیون  فرش و صنایع دستی اتاق ایران میهمان جلسه بود که با توجه به حضور ایشان در تشکل‌های مرتبط با تولید و صادرات فرش دستباف در خصوص مسایل و مشکلات هنر صنعت فرش ماشینی و دستباف بحث و تبادل نظر شد.
در ادامه مهندس علی فرهی رییس کارگروه فرش ماشینی انجمن نیز با اشاره به سوابق نمایشگاه های معتبر فرش ماشینی و دستباف و قرابت بازارها و تجار و مخاطبان و بررسی ضعف ها و قوت های فنی و تجاری این حوزه ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و هماهنگی های ذینفعان این دو حوزه فرش دستباف و ماشینی بتوان از پتانسیل های موجود بهره حداکثری برد.
اعضای هیأت مدیره انجمن نیز اظهار نظر در خصوص موضوعات دستور جلسه، تعاملات بیشتر تشکل ها و ذینفعان را در جهت منافع ملی ضروری دانستند و مقرر شد رایزنی های در این خصوص تداوم یابد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال