اولین نشست کارگروه اصلاح اساسنامه انجمن صنایع نساجی ایران

صبح روز سه‌شنبه پنجم دی ماه اولین نشست کارگروه اصلاح اساسنامه انجمن صنایع نساجی ایران با حضور آقایان مهندس نیل فروش زاده، مهندس سمائیان، مهندس امامی رئوف، مهندس غلامرضا اله وردی، مجید فخار، میرسلیمی، سعید منزوی زاده و امیرحسین ذوالفقاری در محل دفتر انجمن برگزار شد.

در این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید سوابق بررسی‌ها و اصلاحات اساسنامه ای انجمن، محدودیت‌های قانونی و پیشنهادات واصله توسط اعضای انجمن توسط مهندس امامی رئوف دبیر انجمن مطرح و مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت پس از آن حاضرین به طرح دیدگاه‌های کلان خود در اصلاحات احتمالی اساسنامه پرداختند و در نهایت مقرر شد تا نشست‌های کارگروه با حضور اعضا و سایر علاقمندان و نمایندگان محترم هیئت مدیره و کارگروه‌ها در سه شنبه‌های هر هفته برگزار شود تا نسبت به جمع‌بندی موضوعات مطروحه در جلسات منظم با هیئت مدیره اقدام گردد. 
از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در جلسه اول شرایط عضویت حقیقی و حقوقی و صنفی و صنعتی در انجمن و موضوع انتخابات هیئت مدیره بود. 
در جلسه اول مفاد ۱ تا ۶ اساسنامه فعلی قرائت و مورد اصلاح و ویرایش اولیه قرار گرفت و مقرر شد تا در سایر پیشنهادات نیز مورد همفکری و اظهار نظر قرار گیرد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال