نوسازی و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشکده مهندسی نساجی در دستور کار انجمن صنایع نساجی ایران

مهندس امامی رئوف دبیر انجمن صنایع نساجی ایران با طرح این موضوع که تجهیز و نوسازی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشکده مهندسی نساجی جزو برنامه‌های انجمن صنایع نساجی ایران در دوره جدید است به موضوع بازسازی سالن اجتماعات و تجهیزات کلاس‌های درس در دوران برگزاری سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی در مهرماه سال جاری اشاره نمود.

 وی گفت پیرو نشست‌های قبلی بین اعضای هیئت علمی دانشکده و هیئت مدیره انجمن تقویت روابط دانشگاه و صنعت جزو برنامه‌های جاری انجمن قرار گرفته است و استقبال واحدهای صنعتی از برنامه‌های بازدیدهای علمی دانشجویان و کارآموزی‌ها نتیجه ارتباط نزدیک بین دانشکده و انجمن است. 
مهندس امامی رئوف با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد و متناسب با نیازهای صنعت به پتانسیل‌های بالا در نسل فعلی دانشجویان و وجود تشکل‌ های دانشجویی کارآمد در کنار اعضای هیئت علمی جوان و متعهد دانشگاهی اشاره نمود و گفت بسیار امیدواریم با حمایت‌های اعضای انجمن صنایع نساجی ایران و تقویت رویکرد حمایتی واحدهای تولیدی از برنامه‌های مشترک با دانشگاهیان شاهد شکل‌گیری تجربیات جدیدی از ارتباط علمی صنعت و دانشگاه در حوزه صنایع نساجی باشیم.
دبیر انجمن صنایع نساجی ایران با تقدیر از تلاش سایر تشکل‌ها در ایجاد همگرایی بیشتر بین صنعتگران و دانشگاهیان به لزوم تقویت جایگاه مهندسین و متخصصین در صنعت پرداخت و آن را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان نمود. 
امامی رئوف در ادامه از واحدهای تولیدی عضو انجمن خواست تا از هرگونه حمایت مادی و معنوی در تقویت این ارتباط و ایجاد انگیزه در نسل جوان دانشگاهی دریغ نفرمایند و با تعریف پروژه‌های مشترک دانشگاهی و صنعتی، برنامه‌های کارآموزی و کارورزی، بازدیدهای علمی، بورس نمودن دانشجویان، اهدای ماشین آلات و تجهیزات و مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی انجمن صنایع نساجی را در تحقق این هدف یاری نمایند.
امامی رئوف در پایان از کلیه شرکت‌های مشارکت کننده در طرح بازسازی و نوسازی و تقویت ارتباطات صنعت و دانشگاه تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد در مراسم ویژه‌ای از زحمات و تلاش‌های شرکت‌های مذکور تقدیر به عمل آید.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال