برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش و کفپوش تهران

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش و کفپوش تهران صبح روز چهارشنبه سوم آبان ماه با حضور فعالین صنعت فرش ماشینی و موکت و با حضور معاون صنایع عمومی و مدیر کل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک و نمایندگان تشکل‌های مرتبط افتتاح شد.

در این نمایشگاه که از سوم تا ششم آبان ماه برگزار می‌شود فعالین صنعت فرش ماشینی و کفپوش کشور که بخش قابل ملاحظه‌ای از صادرات صنعت نساجی را به خود اختصاص می‌دهند حضوری فعال داشتند.


شورای سیاستگذاری این نمایشگاه با حضور نمایندگان تشکل‌های ذینفع از جمله اتحادیه فرش ماشینی کاشان، اتاق بازرگانی کاشان، انجمن صنایع نساجی ایران و تعاونی فرش آران و بیدگل از ماه ها قبل برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه آغاز نمودند و بسیار امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های نمایشگاهی و بسترهای مناسب، این نمایشگاه بتواند به یکی از بهترین نمایشگاه‌های منطقه تبدیل شود.


در طول ایام برگزاری این نمایشگاه هیئت های تجاری خارجی و داخلی، مدیران بخش دولتی و خصوصی و بازدیدکنندگان تخصصی بسیاری از این نمایشگاه بازدید نمودند که رئیس اتاق بازرگانی ایران و هیئت رئیسه اتاق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و... از جمله بازدیدکنندگان نمایشگاه بودند همچنین در روز پایانی این نمایشگاه وزیر صنعت معدن و تجارت با هیئت همراه از این نمایشگاه بازدید نمود و از سند راهبردی فرش ماشینی و کفپوش که با همکاری دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت و تشکل های ذینفع از جمله انجمن صنایع نساجی ایران تدوین شده است رونمایی نمود.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال