تشکیل کارگروه ملی صنعت نساجی و پوشاک

عصر روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه نشست مشترکی با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت و جمعی از مدیران و معاونین ایشان و نمایندگان تشکل‌های صنفی و صنعتی نساجی و پوشاک برگزار شد.

در این نشست که پیرو قول مساعدت دکتر علی آبادی وزیر صمت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه‌های بین المللی نساجی و پوشاک برگزار شد دکتر برادران، دکتر گرجی، دکتر فولادگر و فرهیدزاده معاونین و مدیران وزیر و نمایندگان تشکل‌های صنفی و صنعتی نساجی و پوشاک و چرم و کفش برگزار شد نمایندگان تشکل‌های نساجی به طرح مسائل و مشکلات و موارد مورد نظر خود پرداختند.

در این نشست مقرر شد تا با رویکرد جدید وزارت صمت در خصوص توسعه بازارهای صادراتی محصولات نساجی و نیز حمایت از برندهای ایرانی نسبت به تهیه آیین نامه‌ای برای تسریع در رفع مسائل و مشکلات درون وزارت خانه‌ای توسط معاونت صنایع عمومی در راستای تحقق وعده وزیر در تعویض اختیار به معاون صنایع و دفتر صنایع منسوجات و پوشاک صورت‌ پذیرد.
همچنین با عنایت به اهتمام وزیر به صنعت نساجی و جایگاه آن در بین صنایع مقرر شد تا کارگروه مشترک انجمن ها و تشکل های صنفی و صنعتی در بازه های زمانی فصلی، نشست مشترکی را با حضور وزیر و معاونین و مدیران مربوطه داشته باشند تا مسائل و مشکلات این صنعت مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال