گزارش نشست کارگروه موکت انجمن صنایع نساجی ایران

نشست کارگروه موکت انجمن صنایع نساجی ایران عصر روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه در محل دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد.

 در این جلسه که جهت تشریک مساعی ، هم فکری و بررسی مسائل روز مبتلا به اعضای محترم تشکیل گردیده بود . موضوعات مختلف مطرح و هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند ، از جمله موضوع کپی رایت و حفظ مالکیت معنوی شرکت‌ها و طراحان در خصوص صیانت از طراحی‌های محصولات،  با حضور مشاور محترم حقوقی انجمن مطرح شد و راهکارهای قانونی در این خصوص ارایه شد.

در این بخش مقرر گردید کلیه اعضای محترم انجمن با تکیه بر  اخلاق حرفه ای ، از کپی کردن طرحهای سایر همکاران و عزیزان تولید کننده اجتناب نموده و از حقوق مالکیت آنان صیانت گردد.همچنین جهت مشارکت هماهنگ اعضای کارگروه موکت در نمایشگاه بین المللی فرش و کفپوش که از سوم تا ششم آبانماه برگزار میگردد  مقرر شد جلسات حضوری اعضا در محل عرفه گذاران  ، در طول مدت برگزاری نمایشگاه به صورت‌ روزانه،  برگزار گردد. موضوع بعدی مورد بحث در جلسه تامین مواد اولیه و چتایی پشت موکتهای تافتینگ بود که مقرر گردید دستگاه‌های خریداری شده هر چه سریعتر در مدار تولید قرار گیرند تا کمبود موجود برطرف گردد.

در ادامه این نشست همچنین درخصوص افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز و نیز راهکارهای توسعه بازار های صادراتی جدید بحث و تبادل نظر مبسوطی صورت پذیرفت.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال