حضور مدیران برخی از واحدهای نساجی در جلسه شورای سیاست گذاری کنفرانس ملی مهندسی نساجی

عصر روز شنبه پانزدهم مهرماه نشست شورای سیاست گذاری سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در محل دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان جمعی از مدیران واحدهای تولیدی صنعت نساجی عضو انجمن صنایع نساجی ایران بود.

در این نشست که به دعوت دکتر محمد امانی رئیس دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با هماهنگی دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد، مدیران شرکت‌های کیمیا پلی استر قم، ریسندگی گیلان، بافتینه پارس درسا، رنگدانه سیرجان و آقای نخ حضور داشتند. لازم به توضیح است که در نشست‌های قبلی این شورا از شرکت‌های نفیس نخ، یزدباف، فرش مشهد و ایاز نیز جهت همکاری در برگزاری کنفرانس دعوت به عمل آمده بود.


در این نشست در خصوص موضوعات مختلف مربوط به ارتباط صنعت و دانشگاه و اهتمام جدی انجمن صنایع نساجی ایران در بازسازی و نوسازی و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بحث و تبادل نظر شد.

همچنین حاضرین در خصوص موضوعات مرتبط با کارآموزی‌ها، دوره های کوتاه مدت و بلند مدت، پروژه‌های مشترک صنعتی بین دانشگاه و صنعت و لزوم ارتقاء سطح مهارتی فارغ التحصیلان و دانش آموختگان دانشکده‌های مهندسی نساجی برای همخوانی بیشتر با صنعت بحث و تبادل نظر نموند.
در بخش آغازین این نشست مهندس امامی رئوف دبیر انجمن صنایع نساجی ایران گزارش مختصری از حمایت‌ها و همکاری‌های انجمن صنایع نساجی ایران در تامین منابع مالی برای تجهیز سالن های آمفی تئاتر و نیز بخشی از هزینه‌های برگزاری کنفرانس توسط حامیان مالی عضو انجمن صنایع نساجی ایران ارائه نمودند.

همچنین دکتر محمد امانی رئیس دانشکده مهندسی نساجی ضمن تقدیر از حمایت‌ها و همکاری‌های شرکت‌های عضو انجمن صنایع نساجی ایران در طول سالیان گذشته در ساخت و تجهیز دانشکده مهندسی نساجی و نیز تامین مواد اولیه مورد نیاز پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویان و اساتید دانشکده، تقدیر و تشکر نمودند و و ابراز امیدواری نمودند با تداوم همکاری‌های فی مابین انجمن صنایع نساجی ایران و دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه پلی تکنیک در قالب کمیته پیگیری ارتباط صنعت و دانشگاه بتوان همکاری‌های جدیدی را در حوزه‌های آموزشی و تحقیقاتی بین واحدهای نساجی و دانشگاهیان برقرار نمود.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال