سیزدهمین کنفرانس ملی مهـندسی نساجی در آبان ماه برگزار می شود

صبح روز سه شنبه دوم خرداد ماه دفتر دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان جلسه شورای سیاستگذاری سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی بود.

در این نشست که اولین جلسه شورای سیاستگذاری بعد از تغییر مدیریت دانشکده بود دکتر مجید جوهری رئیس سابق دانشکده مهندسی نساجی گزارش از روند پیگیری‌های مربوط به کنفرانس و نیز همکاری‌های مربوط به ارتباط با صنعت ارائه داد و از پیشرفت برنامه‌های مربوط به بازسازی و نوسازی ساختمان دانشکده، تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به کنفرانس از جمله آمفی تئاتر‌ها و سالن‌های برگزاری و تجهیزات سمعی و بصری آن ابراز رضایت نمود.


در این نشست آقایان دکتر حسین امیرشاهی دبیر کمیته ملی کنفرانس، دکترحقیقت کیش رئیس هیئت مدیره انجمن علمی مهندسی نساجی، دکتر میردهقان دبیر اجرایی کنفرانس نیز به ارائه گزارشات مربوط به پیشرفت کار کنفرانس پرداختند.
لازم به توضیح است که سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی که با همکاری و همراهی انجمن صنایع نساجی ایران برگزار می‌شود؛ قرار بود در اواسط اردیبهشت ماه برگزار گردد که به دلایلی به آبان ماه و همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات نساجی و پوشاک موکول شد.
در ادامه این نشست دکتر محمد امانی رئیس دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های شورای سیاستگذاری و کادر اجرایی کنفرانس ابراز امیدواری نمود تا شورای مذکور با تداوم برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های خود کنفرانس را در بهترین سطح کیفی برگزار نماید.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال