آموزش فصل مشترک ذ‌ی‌نفعان صنعت نساجی

صبح روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه نشست مشترک انجمن صنایع نساجی ایران، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک، جامعه متخصصین نساجی ایران، انجمن صنایع پوشاک، انجمن طراحان لباس و پارچه، جهاد دانشگاهی و ارتباط با صنعت دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.


در این نشست حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک در بحث آموزش پرداختند. مهندس امامی رئوف دبیر انجمن صنایع نساجی ایران در بخش آغازین این نشست با اشاره به خلاهای آموزشی در صنعت و تلاش ها و تجربیات گذشته در برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی و تربیت نیروی متخصص، به پیگیری های مربوط به تاسیس مرکز آموزشی و اخذ مجوزهای مربوطه اشاره نمود و با طرح این موضوع که آموزش و تربیت نیروی انسانی فصل مشترک همه تشکل‌ها و ذینفعان این صنعت است ابراز امیدواری نمود که با همگرایی فعلی از بین تشکل های موجود و فارغ از تضاد منافع احتمالی بتوان با تقویت نقاط مشترک و تمرکز بر نیازهای مشترک، زمینه ساز همگرایی بیشتر برای توسعه صنعت کشور شد.

در این نشست آقایان مهندس سلامتی مدیرعامل شرکت بوریا، دکتر باقرزاده نایب رئیس انجمن طراحان لباس و پارچه و پژوهشکده نساجی، دکتر محمدعلی توانایی مسئول ارتباط با صنعت دانشکده نساجی، دکتر مراتی رئیس جهاد دانشگاهی واحد امیرکبیر، علی همتی مسئول دپارتمان آموزش اتحادیه تولید و صادرات نساجی، مهندس قدیری دبیر اتحادیه مذکور و مهندس مهدی یکتا و دکتر قربانی از جامعه متخصصین نساجی ایران و مهندس امامی رئوف و خانم مهندس طورانی از انجمن صنایع نساجی ایران حضور داشتند. که حاضرین به طرح نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند که مقرر شد ساز و کار و سازمان مناسبی برای این همکاری مشترک طراحی و برنامه ریزی شود.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال