هفتمین دوره همایش اعطای تندیس و نشان امین‌الضرب

هفتمین دوره همایش اعطای تندیس و نشان امین‌الضرب به همت اتاق تهران در تالار وحدت برگزار شد و در این رویداد از 10 کارآفرین و فعال اقتصادی تجلیل شد که دونفر از این عزیزان از اعضای انجمن صنایع نساجی ایران بودن

د لازم به توضیح است که در دوره های گذشته این همایش نیز از برخی از اعضای انجمن صنایع نساجی ایران تقدیر بعمل آمده بود که امسال آقایان محمد ضرابیه و احمد صادقیان از جمله منتخبین بودند که سالهاست با شرکت های یزدباف و فرش ستاره کویر در صنعت نساجی کشور خوش میدرخشند.
در آغاز این مراسم، رئیس اتاق بازرگانی تهران در سخنانی با اشاره به حضور گرم نمایندگان و فعالان بخش خصوصی در این مراسم، تاکید کرد که کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی حتی اگر حالشان خوب نباشد و دلشان پر از غصه باشد، نگاهشان پر از امید است و کارشان تلاش برای ساخت آینده‌ای بهتر.

تولید باکیفیت محصولات فرش ماشینی
احمد صادقیان، بنیانگذار شرکت فرش ستاره کویر و از اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران نیز دیگر برگزیده دوره هفتم مراسم کارآفرینی امین‌الضرب بود. او پس از دریافت لوح و نشان امین‌الضرب، در سخنانی کسب این عنوان را متمایز از تمامی نشان‌ها و عناوین دریافتی این واحد تولیدی طی ادوار گذشته بیان و تصریح کرد که نشان امین‌الضرب از آن حیث دارای اهمیت است که برگزیدگان آن، از سوی بخش خصوصی و اتاق بازرگانی انتخاب می‌شوند.
صادقیان همچنین به همکاری بخش تحقیق و توسعه گروه تولیدی فرش ستاره کویر با بخش تحقیق و توسعه یک شرکت بلژیکی اشاره کرد و یادآور شد که این همکاری منتج به جهش در تکنولوژی ساخت ماشین‌آلات تولید فرش ماشینی در ایران شد و به دنبال آن محصولات باکیفیت روانه خانه شهروندان ایرانی و صادرات به دیگر کشورها شد. صادقیان هم‌چنین بنیانگذار کارخانجات تولیدی زیادی در صنایع مختلف کشور از جمله صنعت غذا بوده است.
ماندگاری وطن با مردم
محمد ضرابیه، رئیس هیات مدیره یزدباف و موسس بانک سامان، دومین کارآفرینی بود که با دریافت لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب مورد تجلیل قرار گرفت. او در سخنان کوتاهی به استان یزد و ماندگاری این زیست‌بوم کویری کشور طی قرن‌های متمادی تاکنون یا همت مردم اشاره کرد و با بیان اینکه یزد را یزدی‌ها نگاه‌داشته‌اند، گفت: وطن را وطن‌پرستان خواهند ساخت و این مردم هستند که کشور را نگاه خواهند داشت.
این مراسم با گرفتن عکس یادگاری از همه برگزیدگان امین‌الضرب به پایان رسید.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال