نشست مشترک نمایندگان انجمن صنایع نساجی ایران، اتاق بازرگانی و دانشکده مهندسی نساجی

عصر روز دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه نشست مشترکی با حضور آقایان دکتر کاظمی، مهندس مباشر، مهندس امامی رئوف، علیرضا نوری نمایندگان انجمن صنایع نساجی ایران، دکتر مجید جوهری رئیس دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق ایران در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.


در این نشست که با هدف جلب حمایت اتاق بازرگانی برای بازسازی و نوسازی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده بود درخصوص تاریخچه حمایت های اعضای انجمن صنایع نساجی ایران در احداث ساختمان جدید دانشکده و تلاش و برنامه ریزی انجمن برای بازسازی و نوسازی این ساختمان و تجهیز آزمایشگاه  ها و کارگاه های آن مواردی مطرح گردید.

همچنین دکتر جوهری از برنامه های دانشکده در برگزاری کنفرانس ملی مهندسی نساجی و لزوم تجهیز و بازسازی دانشکده مطالبی را مطرح فرمودند. دکتر سلاح ورزی نیز ضمن تمجید از اثرگزاری انجمن صنایع نساجی ایران در عرصه های مختلف این صنعت، بخصوص توجه به تربیت نیروی انسانی متخصص و همکاری نزدیک با دانشکده مهندسی نساجی به محدودیت های اتاق های بازرگانی در حمایت های مستقیم مرتبط با این موضوع اشاره نمود اما ابراز امیدواری نمود تا با گسترش همکاری های پژوهشی زمینه های حمایت های مختلف از دانشکده فراهم گردد. در این نشست همچنین درخصوص آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون اتاق، مشکلات صدور روادید و تجارت بین الملل و مسائل و مشکلات کلان حوزه اقتصاد بحث و تبادل نظر شد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال