برگزاری هجدهمین نشست دبیرخانه مشترک تشکل های نساجی و پوشاک در البرز

دوشنبه هجدهم مهرماه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی البرز میزبان هجدهمین نشست دبیرخانه مشترک تشکل های صنفی و صنعتی نساجی و پوشاک بود.

در این نشست که نمایندگان اکثر تشکل های نساجی و پوشاک کشور حضور داشتند. طبق دستور جلسه در خصوص موضوعات مختلفی بحث و تبادل نظر شد.

دکتر محسن گرجی مدیر کل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت میهمان این نشست بود که با همراهی رئیس سازمان صمت استان البرز و رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان البرز تا پایان جلسه حضور داشتند.

تامین مواد اولیه و طرح مسائل و مشکلات واحد های تولیدی در تامین مواد اولیه یکی از اصلی ترین موضوعات مطروحه در این جلسه بود. بحث بعدی موضوع واردات بی رویه در قاچاق منسوجات و پوشاک بود که بخش عمده ای از جلسه را به خود اختصاص داد. موضوع لزوم بازسازی و نوسازی صنایع نساجی و پیگیری های انجمن صنایع نساجی ایران در این خصوص و گزارش نشست ها و مکاتبات و مطالعات انجام شده در این خصوص توسط مهندس امامی رئوف دبیر انجمن ارائه گردید و مقرر شد تا سایر تشکل ها نیز نهایت پیگیری و همراهی را در این خصوص بعمل آورند.

همچنین در خصوص موضوع نمایشگاه نساجی و پوشاک امسال و مشکلات ایجاد شده در این خصوص نیز مواردی مطرح شد که از جمله آن می توان به افزایش نرخ تعرفه غرفه ها در شش ماهه دوم سال و مشکلات مربوط به انصراف شرکت ها اشاره نمود.

بحث رفع ممنوعیت آخال پلاستیک و افزایش قیمت پرک بطری موضوع پایانی این نشست بود که مقرر شد پیگیری های مربوطه توسط دفتر صنایع منسوجات و پوشاک تا محصول نتیجه نهایی ادامه یابد.

دکتر گرجی در این نشست ضمن همراهی با صنعتگران و نمایندگان تشکل های نساجی و پوشاک و قول مساعد در خصوص به نتیجه رساندن درخواست های منطقی و قانونی ایشان که در حیطه وظایف و اختیارات دفتر باشد گزارشی از عملکرد دفتر و رویکرد های آن در کوتاه مدت و میان مدت ارائه نمود.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال