برگزاری انتخابات هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

تعداد بازدید : 922
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۸

نوزدهمین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با نظارت نمایندگان وزارت کار و اتاق بازرگانی ایران در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

در  مراسم پنجاه و نهمین مجمع عمومی سالیانه انجمن صنایع نساجی ایران که همزمان با ضیافت  شصتمین سالگرد تاسیس انجمن  و با استقبال کم نظیر و  حضور پرشکوه  تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان بخش‌های مختلف صنایع نساجی عضو انجمن برگزار شد پس از خیر مقدم دبیر انجمن و اعلان رسمیت جلسه با حضور بیش از ۸۰ درصد اعضای پیوسته و معتبر انجمن نسبت به انتخاب هیئت رئیسه مجمع متشکل از آقایان حبیب‌اله شاه‌کرمی، علیرضا نوری، مجید فخار،علی زینالو و احمد صادقی قهرودی  اقدام شد و با رای مجمع هیئت رئیسه در جایگاه خود مستقر گردید و پس از خیر مقدم جناب شاه کرمی رییس مجمع مهندس شهلایی نژاد رییس هیئت مدیره انجمن به جایگاه دعوت شد که ایشان در سخنان کوتاهی با خیر مقدم به حاضرین در مجمع به لحاظ صرفه جویی در زمان تریبون را به  مهندس سیدشجاع‌الدین امامی رئوف سپرد تا به ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره دوره هجدهم بپردازد.


 قرائت گزارش مالی خزانه‌دار- سیدرضا لاجوردی- و بازرس اصلی - محمدعلی مقدم- بخش‌های دیگر مجمعی بود که با شصتمین سالگرد تأسیس انجمن نساجی تقارن زمانی داشت.

 

در ادامه اوراق رأی میان حضار پخش شد و اعضای این تشکل کارفرمایی، نمایندگان خود را برای دوره سه ساله آینده انتخاب کردند. شمارش آرا که با مشارکت بسیار بالای اعضا همراه بود، تا پاسی از شب ادامه داشت.

 

حضور میهمانان مدعو از وزارتخانه ها ، دانشگاهها ، سازمان ها ، انجمن های تخصصی نساجی و پوشاک ، اتاق های بازرگانی  ،خانه صنعت معدن تجارت ، کانون عالی کارفرمایان، بورس کالا ،دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی، اتاق های بازرگانی تهران و ایران ،  هیئت مدیره های ادواری انجمن صنایع نساجی ایران و دبیران و روسای سابق این انجمن حال هوای به یادماندنی و خاطره انگیزی از این شب به یاد ماندنی در شصتمین سالگرد تاسیس انجمن به تصویر کشید .


دورهمی و تجدید دیدار بیش از ۴۰۰ نفر مدعو این نشست پس از دوسال فاصله گذاری کرونایی اگر چه با رعایت پروتکل ها صورت گرفت ولی به همه یادآوری نمود که با هم بودن چه زیباست. در این نشست همچنین یادی شد از همه عزیزان و همکارانی که در این دوران از بین ما رفتند و یادشان با قیام و سکوت حاضرین گرامی داشته شد.


پخش کلیپ های مختلف از مجامع  ،جلسات و نشست ها و ضیافت های دهه اخیر از دیگر برنامه های این برنامه بود.

    

اعضای اصلی هیات مدیره:
1- آقای شاهین کاظمی
2- آقای مجتبی دستمالچیان
3- آقای سید جواد سجادی بیدگلی
4- آقای محمدرضا مقدم
5- آقای سید رضا لاجوردی
6- آقای مهدی ضابطی طرقی
7- آقای محمد مهدی مباشر
8- آقای رضا حمیدی
9- آقای حسن نیلفروش زاده
10- آقای عباس مقصودی
11- آقای محمود ضرابی
12- آقای حسین نیکچی
13- آقای مهدی کاردان
14- آقای سید جعفر حسینی
15- آقای علیمردان شیبانی


اعضای علی البدل هیات مدیره:
1- آقای عباس سرشارزاده
2- آقای محمد جعفر شهلائی نژاد
3- آقای اکبر لباف
4- آقای محمد مهدی سمائیان
5- آقای غلامرضا اله وردی


 انتخاب بازرس قانونی
1- آقای بابک شایسته    ( اصلی)         
2-   آقای مهدی دبستانی  (علی البدل)                                
 

 

 

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال