آغاز به کار نمایشگاه های بین المللی صنعت نساجی و پوشاک

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی و نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک با حضور صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت، دکتر زمانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمع دیگری از مقامات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی با حضور ۹۲ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی از کشورهای آلمان ، چین ، هند و ترکیه در فضای نمایشگاهی به مساحت بیش از ۱۲ هزار متر مربع تا ۱۷ آذرماه برپاست.

این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع نساجی ایران و همکاری جامعه متخصصین نساجی ایران ، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات و قطعات نساجی ایران به همراه متخصصان صنعت نساجی برگزار می شود.

نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و کارگروه مُد و لباس وزارت ارشاد اسلامی و با نظارت و همکاری اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و همچنین با حضور ۷۵ شرکت داخلی و ۲ نماینده از شرکت های خارجی در فضایی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع برگزار می شود.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال