جستجوی فرصت های نوظهور برای ایجاد ارتباط و همبستگی تجاری

سه شنبه 29/10/94 سالن کنفرانس انجمن صنایع نساجی ایران میزبان جمعی از مدیران و متخصصین عضو انجمن بود که جهت حضور در سمینار و وبینار جستجوی فرصت های نوظهور برای ایجاد ارتباط و همبستگی تجاری دور هم جمع شده بودند.

در بخش آغازین این نشست محمدمهدی رئیس زاده دبیرکل انجمن ضمن خیرمقدم به حاضرین توضیحات مختصری را به زبان انگلیسی برای میهمانان این نشست که از بخش بازرگانی سفارت اسپانیا حضور داشتند، ارائه فرمودند. پس از خیر مقدم دبیرکل انجمن، آقای امیرحسین روشن ضمیر به ارائه مطالب خود با موضوع نقش برندینگ و بازاریابی و تحقیقات بازار در بازاریابی جهانی پرداختند و در ادامه ارتباط آنلاین با پروفسور خوزه لوئیس نوئنو استاد دانشگاه و مشاور شرکت زارای اسپانیا برقرار شد که ایشان با ارائه تحلیل های خود به بازار مصرف کنندگان آینده پرداختند و اطلاعات جالبی را به حاضرین انتقال دادند.
در ادامه این نشست پس از پرسش و پاسخ درخصوص پنبه ارگانیک و ظرفیت های برندسازی آن در سطح بین المللی بحث و تبادل نظر شد.
در بخش بعدی برنامه آقای جوردی فررو مدیرعامل شرکت کاتروم به صورت آنلاین درخصوص تحقیقات بازاریابی و تحلیل محیط های بازاریابی و تحلیل بازار در کسب و کار بین الملل برای حاضرین تشریح نمودند.
در ادامه نشست ارتباط آنلاین با اولیویر گوئه رو مدیرعامل شرکت فرانچیز وردلینگ برقرار شد که تخصص این شرکت توسعه بازار با روش فرانچایز است که ایشان نیز طی سخنان خود به فرصت های سرمایه گذاری در ایران با مدل فرانچیز اشاره نمودند.
در ادامه این نشست آقای روشن ضمیر به تشریح روش های مختلف بازاریابی پرداختند که از جمله این روش ها به بحث فرانجایز اشاره شد.
روشن ضمیر در بخش پایانی مباحث خود به بحث برند و برندینگ در بازارهای جهانی و بسترسازی های مربوط به آن پرداخت.
در پایان این برنامه محمدمهدی رئیس زاده با اشاره به پایان یافتن تحریم ها و نهایی شدن برجام، ابراز امیدواری کرد که بخش خصوصی بتواند در شرایط جدید، نقش کلیدی در اقتصاد کشور به عهده گیرد. رئیس زاده با اشاره به اینکه علی رغم لغو تحریم های بین المللی، متاسفانه هنوز صنعت درگیر تحریم های داخلی است گفت: امیدواریم که دولت شرایط بهتری را برای واحدهای تولیدی فراهم کند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال