نخستین ایده بازار صنعت نساجی کشور در اصفهان با ۲۵ فکر و ایده جدید همزمان با یازدهمین نمایشگاه صنعت نساجی در استان برگزار میشود.

مسئول برگزاری نخستین ایده بازار صنعت نساجی خبر داد مسئول برگزاری نخستین ایده بازار صنعت نساجی گفت: نخستین ایده بازار صنعت نساجی کشور در اصفهان با ۲۵ فکر و ایده جدید همزمان با یازدهمین نمایشگاه صنعت نساجی در استان برگزار میشود.

حسین ایزدان در گفتوگو با ذاکرنیوز اظهار داشت: برگزاری «ایده های نو » در کشور تقریباً رویدادی تازه است که تاکنون در دانشگاه امیرکبیر و شهرک علمی و تحقیقاتی تهران با موضوعات مختلف تجربه شده است.

وی افزود: دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به منظور هرچه پربارتر کردن یازدهمین نمایشگاه صنعت نساجی تصمیم به برگزاری ایده بازار صنعت نساجی گرفته که تا روز ۲۰ دی ماه که آخرین فرصت ارسال ایدهها بود، بیش از ۲۵ ایده به دبیرخانه ارسال شد.

مسئول برگزاری نخستین ایده بازار صنعت نساجی تأکید کرد: پس از داوری، از این تعداد حدود ۱۰ ایده برای ارایه در ایده بازار صنعت نساجی که در تاریخ ۲۷ دی برگزار میشود، انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مراسم ایده بازار هر یک از ایدهپردازان سه دقیقه زمان دارند تا ایده خود را ارایه کنند، گفت: پنج داور از دانشکده نساجی، شهرک علمی و تحقیقاتی و مرکز رشد دانشگاه و نیز از بخش صنعت ایدهها را داوری خواهند کرد.

ایزدان با اشاره به اینکه از بین ایدهپردازان مذکور پنج نفر انتخاب میشوند که هر یک پنج دقیقه فرصت دارند به پرسشهای مطرح شده از سوی داوران پاسخ دهند، اضافه کرد: پرسش و پاسخها درباره بازار کار و اقتصاد و بدون پرداختن به جزئیات خواهد بود و در پایان این مراسم به ایدهپردازان منتخب، گواهینامه معتبر از دانشگاه ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس تجربه معمولاً ایدهبازارها پس از چند دوره برگزاری منجر به فروش ایدهها میشوند، اظهار داشت: برگزاری این مراسم در حاشیه یازدهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان منجر به فروش ایده های کاربردی در بخش صنعت شود.

مسئول برگزاری نخستین ایده بازار صنعت نساجی بیان داشت: در سه ماه پایانی امسال با برگزاری چند رویداد با موضوع صنعت نساجی بار دیگر توجه جامعه علمی و بخش صنعت را به سمت این صنعت سوق میدهیم.

وی افزود: برگزاری اولین ایده بازار صنعت نساجی کشور همزمان با یازدهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان، مسابقات مهندسی پوشاک و همایش ملی نساجی ایران در اصفهان از مهمترین این رویدادهاست.

ایزدان اعلام کرد: پس از برگزاری موفق اولین ایده بازار صنعت نساجی در نمایشگاه نساجی امسال در سال های آینده می توان این رویداد را به ایده بازار کشوری تبدیل کرد و شرکتهای صنعتی و دانشجویانی که ایدههای آنها برای صنعت کاربردی بوده است، را فراخواند.

وی تأکید کرد: برای برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان، دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی چهار برنامه تالار گفتوگوی بخش صنعت و دانشگاه، نمایشگاه محصولات شرکت های دانش بنیان، دو کارگاه آموزشی و ایده بازار صنعت نساجی را برنامهریزی کرده است.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال