فهرست برندهای نساجی مشمول در طرح تسهیلات دولتی تا نیمه آذر ماه مشخص می شود‎

رئیس انجمن نساجی ایران از مشخص شدن برند تولیدکنندگان پوشاک، فرش ماشینی و موکت در فهرست وزارت صنعت و معدن و تجارت برای مشمول قرار گرفتن کارت اعتباری 10 میلیون تومانی تا 15 آذر ماه سال جاری خبر داد.

محمد مروج دز گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بر اساس توافقات صورت گرفته قرار بر این شده که تعدادی از برندهای مطرح موکت و فرش ماشینی و البسه در فهرست وزارت صنعت و معدن وتجارت قرار گیرند گفت: این اسامی تا 15 آذر ماه سال جاری به وزارت صنعت و معدن و تجارت اعلام می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود 120 برند از صنعت نساجی کشور در فهرست وزارت صنعت و معدن و تجارت قرار گیرد که 50 مورد از آنها مربوط به فرش ماشینی و موکت می باشد.

رئیس انجمن نساجی ایران با اشاره به اینکه وزارت صنعت و معدن وتجارت از تولید کنندگان در صنعت نساجی خواسته است که موجودی و تولید سال 93 خود را اعلام کنند گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده قرار است تمامی برندهای قرار گرفته شده در فهرست، محصولات خود را در نمایشگاه های دائمی در سراسر کشور عرضه کنند.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه های دائمی برای عرضه محصولات نساجی ایران که مشمول اعطای تسهیلات 10 میلیون تومانی برای خرید هستند به این خاطر است که دست هر گونه واسطه از عرضه محصولات نساجی مشمول این طرح کوتاه شود.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال