صادرکنندگان در شدیدترین فشارهای بین‌المللی و همراه با کم‌لطفی دولت ارزآوری کردند

تعداد بازدید : 433
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۳۰

رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران گفت: آیندگان باید بدانند که در این روزگار صادرکنندگانی وجود داشتند که در شدیدترین فشارهای بین المللی و در بالاترین سطح کم لطفی های نظام مدیریتی کشور برای تامین ارز مورد نیاز کشور کوشیدند.

جمشید نفر، رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران در پیامی به مناسبت 29 مهرماه، روز ملی صادرات نوشت: روز ملی صادرات بهانه ایست تا یکبار دیگر بیاد بیاوریم که صادرات مهمترین محرک اقتصادی برای توسعه کشور می باشد. در یک سال گذشته محنت های زیادی بر همکاران صادرکننده ما تحمیل شد و بنگاه های صادراتی نحیف تر و رنجور تر از همیشه در صحنه جنگ اقتصادی بعنوان سرباز خدمت نمودند.

تنها نکته مثبت و دلگرم کننده این روزها همبستگی فوق العاده و تحسین برانگیز بخش خصوصی کشور برای عبور از این گذرگاه تاریخی می باشد.

آیندگان باید بدانند که در این روزگار صادرکنندگانی وجود داشتند که در شدیدترین فشارهای بین المللی و در بالاترین سطح کم لطفی های نظام مدیریتی کشور برای تامین ارز مورد نیاز کشور کوشیدند. جا دارد روز ملی صادرات را به تمامی هم کاران و همراهان بخش صادرات کشور تبریک و تهنیت ارز نمایم.


جمشید نفر
رییس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال