سلیمانی از صنایع کوچک رفت؟

تعداد بازدید : 461
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۳۱

غلامرضا سلیمانی با حکم مرتضی بانک، مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو منصوب شد.

سلیمانی پیش از این معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بود وی اکنون با حکم مرتضی بانک دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جایگزین حسین فروزان مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو شده است.

 

به گزارش  گسترش نیوز،   گفتنی است در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نیز قرار است فرشاد مقیمی به عنوانمعاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی شود وی اکنون معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی این سازمان است.

 

مرتضی بانک در این حکم آورده است:

 

 جناب آقای غلامرضا سلیمانی

 

 به استناد ماده (۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو» منصوب می‌شوید.

 

 تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، اجرای برنامه‌های هدفمند در راستای پیاده‌سازی شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌ریزی و مدیریت بهینه به منظور گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، انتقال فناوری‌های پیشرفته در راستای حمایت از تولید ملی، حضور فعال در بازارهای جهانی و عرضه محصولات تولیدی منطقه، ارتقاء اشتغال و افزایش مشارکت جامعه محلی در برنامه‌های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم‌ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورای‌عالی، اعضای محترم هیات مدیره سازمان و بهره گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی موفق در دنیا در انجام آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال