بهره مندی از پژوهش دانشگاه‌ها برای رونق صنعت کشور

نایب رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران گفت: رونق صنعت کشور در گروی بهره مندی از تخصص، تحقیق و پژوهش دانشگاه ها است.

 علیمردان شیبانی اظهار کرد: صنعتگران باید به دانش آموختگان دانشگاهی اعتماد و با ایجاد فضای لازم بتوانند تخصص آنها را به تجربه تبدیل کنند.

 

به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: این تصور که صنعتگران به دانشگاه ها و دانش آموختگان توجه نمی کند، تفکر درستی نیست و به طور قطع تحقیق و پژوهش دانشگاه ها به ویژه در حوزه های صنعتی، در رونق اقتصادی این بخش تاثیر مستقیم دارد.

 

شیبانی بیان کرد: تخصص نیاز امروز در تولید و شکوفایی اقتصاد است بنابراین دانشگاه ها باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 

نائب رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که امروزه مدیریت صنعت باید به دست نخبه های جوان سپرده شود و بی تردید اعتماد به نسل مستعد و متخصص جوان منجر به تداوم پیشرفت کشورمان در آینده می شود.

 

وی گفت: تنوع در مد و لباس منطبق با شرایط کشور، نیاز امروز جامعه است و انتظار می رود با تغییر گرایش ها، از رنگ های متنوع در لباس ها استفاده شود؛ چراکه تنوع رنگ در لباس نشاط اجتماعی به دنبال داشته و تاثیر بسزایی در روحیه مردم دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار بگیرد، گفت: واگذاری طرح های مختلف به بخش خصوصی بسیار قابل تقدیر است و به طور حتم کمک شایانی به تحقق اهداف مدنظر دولت می کند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال