اصفهان؛ میزبان پنج میز تخصصی صادرات

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از برگزاری میز تخصصی صادرات در پنج رشته شیرینی، طلا و جواهرات، فرش ماشینی، نساجی و روغن‌های صنعتی خبر داد.

محمد مجیری به برگزاری روز ملی صادرات در  ۲۹ مهر و تقدیر از نمونه‌های ملی در کشور اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به رویکرد حمایت از تولید، اقدام به برگزاری میزهای تخصصی با توجه به تمرکز تولید در استان‌های مختلف شده  است و در استان اصفهان شاهد برگزاری پنج میز تخصصی صادرات و معرفی شرکت‌های نمونه صادرکننده در این بخش در استان خواهیم بود.

 

به گزارش   پایگاه خبری گسترش، وی اظهار کرد: میزهای تخصصی صادرات در پنج رشته‌ شیرینی، طلا و جواهرات، فرش ماشینی، نساجی و روغن‌های صنعتی به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

مجیری به برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی جهت انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با حضور اعضای این کمیته اشاره و ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی و مشارکت صاحبان صنایع و تشکل‌های مردم‌نهاد صنفی شاهد افزایش میزهای تخصصی صادرات در استان اصفهان باشیم چراکه این استان بزرگ‌ترین استان صنعتی کشور است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به ثبت ۹۲ متقاضی مشارکت در این رویداد استانی افزود: از سال ۷۹ که شاهد برگزاری روز ملی صادرات هستیم، شرکت‌های تولیدی استان اصفهان نقش پررنگی را در میزان کمی و کیفی صادرات ایفاء کرده‌اند.

 

مجیری خاطرنشان کرد: برای برگزاری میزهای تخصصی صادرات در استان اصفهان سه کمیته شامل کمیته‌های اطلاع‌رسانی، کمیته فنی و کمیته اجرایی برگزاری این روز داد را به عهده دارند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال