اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند: کارگاه آموزشی فنون و روش مذاکرات فاینانس بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری

مرکز آموزش اتاق تهران کارگاه آموزشی فنون و روش مذاکرات فاینانس بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری شرکت‌های ایرانی با طرف‌های خارجی برگزار می‌کند.

اتاق تهران در راستای برنامه‌های آموزشی خود برای توسعه مراودات تجاری بنگاه‌های ایرانی با همتایان خارجی‌شان، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی ظرف یک‌سال گذشته برگزار کرده است.
پس از توافق هسته‌ای و اجرای برجام، که با حضور قابل توجه هیات‌های تجاری خارجی در ایران همراه بود، این نیاز احساس شد که مدیران و کارشناسان بنگاه‌های ایرانی در سطوح مختلف نیازمند تقویت و بازیابی دانش خود در فنون مختلف از مذاکره تا جذب سرمایه‌گذاری و دریافت فاینانس هستند. به همین منظور نیز مرکز آموزش اتاق تهران با بهره‌گیری از اساتید داخلی و خارجی اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف کرده است.
اکنون نیز با توجه به همین نیازها یک کارگاه آموزشی در مورد فنون و روش مذاکرات بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری برگزار می‌کند. مخاطبان این کارگاه آموزش چهار ساعته تمامی فعالان اقتصادی و مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی عضو اتاق تهران هستند که برای توسعه و رشد بنگاه‌های خود با همتایان خارجی وارد مذاکره می‌شوند.
در این کارگاه آموزشی سرفصل‌هایی چون استراتژی‌های مناسب برای تامین مالی شرکت‌ها، ایجاد بدهی یا جذب سرمایه‌گذار و ارائه سهام، آشنایی با اجرای مدل میانگین موزون هزینه سرمایه برای استراتژی، اطالعات قابل ارائه در حین مذاکرات، اجتناب از مذاکرات مبتنی بر شانس، ارائه مدل هدفمند در مذاکرات و ... مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
مدرس این کارگاه پیمان مولوی، دانش‌آموخته دانشگاه اِسکس انگلستان و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در حوزه حسابداری و اقتصاد مالی و مدیریت اجرایی با رویکرد استراتژیک مالی و سرمایه‌گذاری است.
برابر اعلام مرکز آموزش اتاق تهران این کارگاه روز سه‌شنبه 26 بهمن ماه از ساعت 16 الی 20 در محل ساختمان شماره 2 اتاق تهران برگزار می‌شود.

ضمن این که با توجه به محدودیت فضا، اولویت با آن دسته از فعالان اقتصادی است که ثبت‌نام خود را زودتر تکمیل کنند. برای ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی می‌توان فرم‌ثبت‌نام را دریافت و با تکمیل فرم و سایر موارد خواسته شده در این کارگاه شرکت کرد.

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال