18 منتخب نخستین جشنواره نام نشان ایرانی معرفی شدند

در نخستین دوره جشنواره نام نشان (برند) برتر ایرانی، 18 شرکت به عنوان برگزیدگان نهایی موفق به دریافت تندیس برنزین جشنواره شدند.

به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس، امروز در اولین دوره جشنواره نام نشان ایرانی به 18 برند برتر ایرانی تندیس برنزین جشنواره اهدا شد.

بر اساس این گزارش این مراسم که برای اولین بار توسط وزارت صنعت معدن و تجارت و به همت سازمان توسعه تجارت برگزار شد، 11 گروه کالایی به عنوان گروه‌های هدف نهایی جهت رقابت در جشنواره انتخاب شدند که از میان این گروه‌ها می‌توان به گروه اثاثیه و لوازم خانگی، نساجی و پوشاک، فرش ماشینی، فرآورده‌های لبنی، نوشیدنی‌ها، ماکارونی و... اشاره کرد.

اهداف جشنواره مذکور عبارت است از ایجاد و ارتقاء فرهنگ برندسازی در کشور و ارتقاء جایگاه برند در کشور و ... لذا سعی شده در این جشنواره دامنه و محدوده هدف کسب و کارهای اولین دوره محدود به گروه‌های کالایی B2C با داوام و تندمصرف باشد. بر این اساس 280 شرکت در گروه‌های کالایی مختلف جهت رقابت در اولین دوره جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که کمیته علمی جشنواره با بررسی و ارزیابی معتبرترین مدل‌های ارزیابی برند در دنیا جهت انجام فرایند ارزیابی و انتخاب برندهای برتر، مدل استاندارد  بین‌المللی را بر اساس 4 معیار از جمله میزان نام آشنایی و شناخته بودن برای مخاطبان و میزان تمایز برند در محصول انتخاب کرده است.

این گزارش می‌افزاید: پس از ارزیابی اولیه متقاضیان بر اساس شاخص‌های مدل فوق و در مرحله بعد بر اساس پرسشنامه‌های مدل ارزیابی از مصرف‌کنندگان و مخاطبین افکار سنجی و نظرسنجی عمومی در تهران و 10 استان کشور صورت پذیرفت و بر اساس نتایج اولیه و نظرسنجی عمومی برندهای برتر ملی تعیین شد.

بر این اساس شرکت صنایع شیر ایران (برند پگاه) از گروه فرآورده لبنی و شرکت فرآورده لبنی کاله (برند کاله) از گروه فرآورده لبنی به عنوان منتخبان نخستین جشنواره نام نشان ایرانی در سال 95 انتخاب شدند.

به گزارش فارس، مجتمع صنایع غذایی، لبنی و بستنی میهن (برند میهن) از گروه فراورده لبنی و گروه صنعتی زرماکارون (برند زر) از گروه ماکارونی و همچنین گروه تولیدی تک ماکارون (برند تک) از گروه ماکارونی از دیگر منتخبین نخستین جشنواره نام نشان ایران در سال جاری که موفق به دریافت تندیس برنزین جشنواره شدند.

به گزارش فارس، شرکت پارس خزر (برند پارس خزر) شرکت بوتان (برند بوتان) از گروه اثاثیه و لوازم خانگی، شرکت کشت و صنعت گلبرگ بهاران (برند اویلا) و گروه صنعتی بهشهر (برند لادن) از گروه روغن خوراکی جزو سایر منتخبان نخستین جشنواره نام نشان ایرانی امسال بودند.

این گزارش می‌افزاید: صنایع غذایی شیرین عسل (برند شیرین عسل) و گروه صنعتی مینو (برند ساقه طلایی) از گروه کیک، بیسکویت و شکلات هم در مراسم امروز موفق به دریافت تندیس برنزین جشنواره شدند.

شرکت فرش مشهد (برند فرش مشهد) از گروه فرش ماشینی و شرکت هنکل پاک‌وش (برند تاژ) و گروه صنعتی پاک‌شو (برند سافتلن) از گروه شوینده‌ها هم جزو منتخبان نخستین جشنواره نام نشان ایرانی سال 95 بودند.

بر اساس این گزارش شرکت کدبانو (برند دلپذیر) از گروه کمپوت، کنسرو و سس و شرکت عالیفرد (برند سن‌ایچ) از گروه نوشیدنی‌ها و شرکت نامی‌نو (برند نامی‌نو) از گروه فرآورده‌های گوشتی و شرکت هاکوپیان (برند هاکوپیان) از گروه نساجی و پوشاک از جمله برگزیدگان نهایی در نخستین دوره جشنواره نام نشان (برند) برتر ایرانی بودند که موفق به دریافت تندیس برنزین جشنواره شدند.

برچسب ها : برند نشان
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال