کارگروه ریسندگی الیـاف کوتاه انجمن تشکیل جلسه داد

عصر روز سه شنبه اول اسفند ماه جلسه کارگروه ریسندگی الیاف کوتاه انجمن صنایع نساجی ایران با حضور اعضای این گارکروه تشکیل جلسه داد.

در بخش آغازین این جلسه پس از خیر مقدم به حاضرین، اسماعیل توکلی زاده رئیس کارگروه، محمد کاردانپور دبیر کارگروه و مهندس حائری مدیر اجرایی کارگروه به ارائه گزارشی از پیگیری‌های به‌عمل امده و جلسات برگزار شده پرداختند. 
پس از ارائه آمارهای واردات انواع نخ و تحلیل آن برنامه های آتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.  مهندس امامی رئوف دبیر انجمن نیز با ارائه گزارشی از پیگیری‌های انجمن به لزوم توجه به منافع زنجیره ارزش از الیاف تا پارچه و پوشاک به اهمیت دقت نظر واحدهای ریسندگی به موضوعات قیمت و کیفیت و پاسخگویی به مشتری اشاره نمود و تامین منافع کل زنجیره را مهمترین برنامه هیئت مدیره انجمن دانست. 
ایشان با اشاره به نقش انجمن در ایجاد تعامل و همکاری با اتحادیه‌ها و انجمن های همکار و سازمان ها و نهاد های دولتی مرتبط به لزوم همراهی و همکاری اعضای انجمن در این راستا پرداخت پس از ایشان  حاضرین در جلسه به طرح موضوعات مورد نظر خود و مسائل و مشکلات پرداختند و در جمع بندی موارد مطروحه مقرر شد تا واحد های عضو انجمن نهایت دقت و همکاری را در تحقق موضوع تامین نیازهای بازار و پیشبرد امور کارگروه معمول نمایند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال