کارگاه آموزشی دانش سبز با محوریت قیمت تمام شده محصولات نساجی

صبح روز سه‌شنبه دهم بهمن ماه این دوره با همکاری انجمن مدیریت سبز ایران در انجمن صنایع نساجی ایران برگزار گردید.

در بخش آغازین این جلسه مهندس امامی‌ رئوف دبیر انجمن صنایع نساجی ایران توضیحات مختصری از فعالیت های انجمن در موضوع پایداری در صنعت نساجی ارایه داد و توضیحاتی در مورد ایجاد کارگروه ویژه موضوعات مرتبط با پایداری و تربیت ارزیاب و همکاری‌های آتی انجمن با اعضا در این حوزه سخن گفت. 
پس از آن دکتر حسن امامی رییس انجمن مدیریت سبز ایران و  مدرس مدعو این دوره به ارتباط میان رشد اقتصادی و بحران زیست محیطی، دانش سبز در صنعت نساجی، ممیزی انرژی، ردپای کربن و آب، در کاهش الایندگی و کمک به محیط زیست پرداخت و همچنین و با ارایه نتایج مطالعات و تجربیات و اقدامات انجام شده در حوزه صنعت سبز و مدیریت منابع انسانی به طرح اهمیت موضوع پرداخت.
در پایان دکتر امامی با طرح مسئله‌ای جهت تمرین عملی به توضیح چرخه عمر محصول، تعیین بازه‌ی زمانی مصرف، بررسی انتشار گازهای گلخانه‌ای و نحوه محاسبه ردپای کربن پرداختند که با همراهی و علاقه‌مندی شرکت‌کنندگان همراه بود.
نظر به استقبال حاضرین و اهمیت موضوعات مطروحه دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران در نظر دارد دوره های مرتبط با موضوع پایداری را در ماه‌های آینده در محل انجمن تکرار نماید لذا از علاقمندان دعوت می‌گردد تا نسبت به پیش ثبت نام دوره در دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران اقدام فرمایند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال