دکتر فرشاد مقیمی و دکتر سید حمید حسینی میهمانان هزار و صد و بیست و هفتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

هزار و صد و بیست و هفتمین نشست هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران عصر روز یکشنبه مورخ شانزدهم بهمن ماه در محل دفتر انجمن برگزار شد.


 در این نشست پس از طرح موارد دستور جلسه دکتر سید حمید حسینی از فعالین صنایع نساجی و اتاق بازرگانی طبق دعوت قبلی در جلسه حضور یافتند و بحث و تبادل نظری در خصوص وضعیت اتاق های بازرگانی و رقابت های انتخابات اتاق ها، آیین نامه ها و قوانین انتخابات اتاق ها صورت پذیرفت. دکتر حسینی در این نشست ضمن اشاره به جایگاه و نقش انجمن در بین تشکل‌ ها و اثر گذاری صنایع نساجی در اتاق‌های بازرگانی از واحدهای نساجی خواست تا در انتخابات این دوره اتاق مشارکت جدی و موثری داشته باشند.
در بخش دیگری از این نشست دکتر فرشاد مقیمی معاون نوسازی سازمان گسترش و نوسازی و سرکار خانم دکتر اسماعیل پور به طرح موضوع بازسازی و نوسازی صنایع نساجی پرداختند.

دکتر مقیمی با اشاره به جلسات قبلی با نمایندگان انجمن در خصوص پایلوت قرار دادن صنعت نساجی برای بازسازی و نوسازی به نقش و جایگاه انجمن در این خصوص پرداخت و ابراز امیدواری کرد مشارکت جدی و موثر انجمن بتواند موجب ارتقای کیفی طرح بازسازی و نوسازی صنایع شود. پس از ارائه طرح مذکور و آمار و اطلاعات مربوطه و طرح پرسش از حاضرین مقرر شد تا در تفاهم‌نامه فی مابین، نقش محوری انجمن صنایع نساجی ایران در بررسی و اظهار نظر تخصصی در تخصیص منابع در نظر گرفته شود.

 

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال