اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران میهمان هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

تعداد بازدید : 828
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۶

عصر روز یکشنبه پنجم تیرماه آقایان حسین سلاح ورزی و غلامحسین جمیلی نایب رئیس و خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران میهمان هزار و یکصد و یازدهمین نشست هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران بودند.

در این نشست که با خوشامدگویی  مهندس مجتبی دستمالچیان رئیس هیئت مدیره انجمن شروع شد در خصوص مسائل و مشکلات صنایع نساجی کشور از جمله فقدان آمار و اطلاعات و برنامه مدون برای توسعه این صنعت اشتغالزا بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست موضوع قانون مشاغل سخت و زیان آور، مشکلات صادرکنندگان در رفع تعهد ارزی، لغو معافیت واردات ماشین آلات نو و دست دوم و عدم توجه دولتمردان به اخذ نظرات کارشناسی انجمن های تخصصی اشاره شد و از نمایندگان اتاق بازرگانی درخواست شد تا نسبت به تقویت جایگاه تشکل ها در بدنه تصمیم سازی و تصمیم گیری حاکمیت تلاش بیشتری صورت پذیرد.


مشارکت موثرتر اتاق و تشکل های نساجی در تدوین برنامه توسعه هفتم و تعریف نقش ویژه برای صنایع نساجی و پوشاک کشور در این برنامه از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین به ظرفیت بالای واحدهای نساجی کشور در اتاقهای بازرگانی استانها و حضور قابل ملاحظه نمایندگان صنعت نساجی در هیئت های نمایندگان اشاره شد و ابراز امیدواری شد که بتوان از این ظرفیت به شکل مطلوبی در جهت پیشرفت صنعت بهره برداری  نمود.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال