پیگیری چالش های واحدهای نساجی در سال جدید دستور کار هیئت مدیره و کارگروه های تخصصی انجمن صنایع نساجی ایران

تعداد بازدید : 456
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۲۷

پیگیری چالش های واحدهای نساجی در سال جدید دستور کار هیئت مدیره و کارگروه های تخصصی
انجمن صنایع نساجی ایران
 
هزار و صد و چهارمین نشست هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران عصر روز یکشنبه مورخ 21/01/1401 با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و روسا و دبیران کارگروههای تخصصی انجمن برگزار شد .
در این نشست که مقرر بود با حضور سرپرست دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت برگزار شود لیکن به دلیل همزمانی با جلسه اضطراری در وزارت صمت، بدون حضور ایشان برگزار شد در خصوص مسائل و مشکلات و فرصت ها و تهدیدهای پیش روی صنعت نساجی در سال 1401 بحث و تبادل نظر شد و موضوع الزام شرکتها به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و همچنین عرضه محصولات پایه در بورس کالا مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و با عنایت به موارد مطروحه مقرر شد دیدگاه های اعضای محترم انجمن از طریق کار گروه های تخصصی اخذ گردد تا نسبت به جمع بندی موضوع اقدام شود. 
همچنین در این نشست مقرر شد تا نسبت به برگزاری جلسات کار گروه های تخصصی و انتخابات روسا و دبیران کارگروه ها برای دوره جدید برنامه ریزی بعمل آید.
با عنایت به مصوبه هیئت مدیره مبنی بر حضور اعضای محترم انجمن بعنوان میهمان در جلسات هیئت مدیره و انعکاس نظرات و   دیدگاه های ایشان جهت پیگیری های بعدی بدینوسیله از اعضای محترم علاقمند به حضور در نشست های هیئت مدیره دعوت         می گردد تا درخواست خود را برای دبیرخانه انجمن ارسال فرمایند تا هماهنگی لازم جهت ارسال دعوت نامه بعمل آید.
همچنین با عنایت به مسئولیت ها و وظایف انجمن در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای عضو و تامین منافع اعضا مستدعی است مسائل و مشکلات خود را در زمینه های مختلف برای دبیرخانه انجمن ارسال فرمائید.
کانالهای ارتباطی دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران : 
تلفن: 26200196                                   واتساپ : 09125983657                                 فکس : 26206905    

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال