چگونه کارمندان مقاوم در برابر کمک را هدایت کنیم؟

چگونه کارمندان مقاوم در برابر کمک را هدایت کنیم؟

. پات فالون، موسس و رئیس هیات‌مدیره آژانس تبلیغاتی فالون (Fallon) توضیح می‌دهد که تیم او چگونه مشتریان را در برابر تن دادن به تبلیغات غیرمتعارف ارزیابی و سپس آنها را به اجرایی کردن این تبلیغات تشویق می‌کند.
در سال 1968 در رشته فلسفه و بشر از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم. بنابراین برای کاری که به پول درآوردن ربط داشته باشد هیچ گونه آمادگی نداشتم و البته نمی‌خواستم فقیرانه زندگی کنم. در نتیجه در برنامه آموزشی شرکت تبلیغاتی لئو برنت (Leo Burnett) در شیکاگو شغلی به دست آوردم. در این شغل با تبلیغات سر و کار داشتم و به تدریج عاشق آن شدم. بعد از یکسال در شیکاگو به مینئاپولیس رفتم و در دو آژانس مجزا، یکی به مدت 7 سال و یکی 5 سال کار کردم.
در سال 1981 با چهار شریک دیگر شرکت «فالون مک‌الیگات رایس» را تاسیس کردم که پس از جدا شدن شرکا در سال‌های بعد، نام شرکت به فالون خلاصه شد. ما شروع سریعی داشتیم و روی پروژه‌های جالب و خلاقانه‌ای کار می‌کردیم، به طوری که در سال 1984 عنوان بهترین آژانس تبلیغاتی سال را دریافت کردیم. امروز دفاتری در مینئاپولیس، لندن و توکیو و مشتریان بسیار بزرگی داریم.
بنابراین من حدود 45 سال در عرصه تبلیغات کار کرده‌ام. در این سال‌ها زمان زیادی را صرف کرده‌ام تا مشتریان را متقاعد کنم تبلیغاتی داشته باشند که در نگاه اول بسیار پرریسک و حتی خطرناک به نظر می‌رسد.

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال