چاپ این صفحه

همکاری های مشترک با معاونت آموزشی سازمان مدیریت صنعتی در دستور کار انجمن صنایع نساجی ایران

تعداد بازدید : 219
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۲
عصر روز سه شنبه اول آذر ماه در نشست مشترک میان انجمن صنایع نساجی ایران و معاونت آموزش سازمان مدیریت صنعتی زمینه های همکاری های آموزشی فیمابین این دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت .


در بخش ابتدایی این نشست مهندس امامی رئوف دبیر انجمن با اشاره به تاریخچه و پتانسیل های انجمن و تلاش های انجام شده در همگرایی و هم افزایی زنجیره ارزش صنعت از مواد اولیه تا محصول نهایی به آمارهای مربوط به ارزش افزوده و اشتغال در این صنعت اشاره نمود و نیاز های آموزشی و ارتقای دانش مدیران و متخصصین و بهبود عملکرد واحدها را از دغدغه های همیشگی صنعت دانست و با اشاره به سوابق همکاری های انجمن با دانشکده های مهندسی نساجی به لزوم برگزاری  دوره های آموزشی متناسب برای فعالین صنعت اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از تجربیات ارزشمند سازمان در طول سالها تلاش و ارائه خدمات آموزشی بتوان دوره های خوبی را برای صنایع نساجی طراحی و اجرا نمود .


دکتر سیدعلیرضا شجاعی معاون آموزشی سازمان نیز با اشاره به شناخت و آشنایی خود با انجمن به قدمت و اثر گذاری انجمن در بین تشکلها اشاره نمود و با طرح دوره ها و سیاست های سازمان در حوزه آموزش ابراز امیدواری نمود تا در همکاری های مشتر بتوان دوره های اختصاصی IMBA ویژه صنایع نساجی را تعریف و اجرا نمود همچنین مقرر شد دوره های تقویمی و کوتاه مدت سازمان با رویکرد مشترک با انجمن در اینده بازتعریف و بطور مشترک برگزار گردد.


در این نشست که مهندس طورانی و مهندس موسوی از کارشناسان دو مجموعه حضور داشتند همچنین در خصوص برگزاری سمینارهای یکروزه در حوزه دانش بنیان ها ، سامانه جامع تجارت ،تامین مالی زنجیره ای ، بورس کالا و متاورس و ... نیز مذاکراتی صورت گرفت.


همچنین مقرر شد تا ظرفیت های خانه مدیران این سازمان برای تشکیل اتاق ویژه خانه مدیران صنایع نساجی با هدف گردهمایی مدیران و متخصصین این صنعت در دستور کار بررسی بیشتر قرارگیرد.

چاپ این صفحه