چاپ این صفحه

راه‌اندازی میز خدمت ثبت برند در اتاق تهران

معاون توسعه عضویت اتاق بازرگانی تهران از راه‌اندازی میز خدمت ثبت برند در اتاق تهران خبر داد.

 اعظم رضایی، معاون توسعه عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: فرآیند عملکردی میز خدمت ثبت برند با استفاده از متدهای نوین و استانداردهای بین‌المللی طراحی شده‌است و از این پس متقاضیان ثبت برند می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران، طی مدت زمان کوتاهی، برند تجاری خود را ثبت کنند.

وی افزود: میز خدمت ثبت برند در پنجره واحد مستقر در اتاق تهران، به صورت سیستمی به اداره مالکیت معنوی و روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران متصل است و متقاضیان پس از تکمیل فرم‌ مربوط به اطلاعات شخص حقیقی یا حقوقی در محل پنجره واحد و ارائه مدارک خواسته شده که شامل کارت عضویت اتاق تهران و جواز تاسیس برای افراد حقیقی و روزنامه رسمی تاسیس برای شرکت‌ها است، اطلاعات متقاضی توسط کارشناسان میز ثبت برند در سامانه اداره مالکیت معنوی به ثبت می‌رسد.

به گفته رضایی، پس از ثبت درخواست در این سامانه، فرم مربوط به اسامی پیشنهادی که حداکثر پنج نام پیشنهادی است، توسط متقاضی تکمیل و هزینه مربوط به آن که برای افراد حقیقی ۴۳۶ هزار تومان و برای افراد حقوقی معادل ۶۵۴ هزار تومان است، پرداخت می‌شود.

وی افزود: اسامی پیشنهادی سپس توسط کارشناس میز خدمت ثبت برند از نظر عدم سابقه مشابه و هم‌خوانی، مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که نام پیشنهادی سابقه مشابه نداشته باشد، فرد متقاضی به دفترخانه مراجعه و رمز تصدیق دریافت می‌کند.

 

چاپ این صفحه