چاپ این صفحه

معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران خبر داد راه‌اندازی سامانه مشاوران مالیاتی و تامین‌اجتماعی در اتاق تهران

معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران از راه‌اندازی سامانه مشاوران مالیاتی و تامین‌اجتماعی در اتاق تهران خبر داد. هومن حاجی‌پور با اعلام این خبر، افزود: ساز و کار ارزیابی و رتبه‌بندی نمایندگان و مشاوران مالیاتی و تامین‌اجتماعی آغاز شده و در حال حاضر نیز دوره‌های بازآموزی نمایندگان اتاق تهران در هیات‌های تشخیص مطالبات تامین‌اجتماعی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، وی با بیان اینکه پایگاهی از مشاوران مورد تایید اتاق تهران در زمینه‌های مالیاتی و تامین‌اجتماعی در اتاق تهران تشکیل خواهد شد، افزود: شرط حضور نام متقاضیان در این پایگاه اینترنتی، شرکت و قبولی در دوره‌ها و آزمون‌هایی است که با همکاری مشترک معاونت کسب‌و‌کار و موسسه آموزش اتاق تهران برگزار خواهد شد.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه این سامانه پس از راه‌اندازی برای بهره‌برداری از خدمات مشاوره‌ای، در اختیار اعضای اتاق بازرگانی تهران قرار خواهد گرفت، گفت: پیش‌نیاز پذیرش متقاضیان نمایندگی اتاق تهران در هیات‌های حل‌اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تامین‌اجتماعی، تایید عضویت در پایگاه مشاوران خواهد بود و با برگزاری اولین دوره بازآموزی و قبولی در آزمون مربوط به آن، نمایندگان اتاق تهران به سازمان‌ امور مالیاتی و تامین‌اجتماعی معرفی خواهند شد.

به گفته معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران، این تدابیر در راستای تبیین و تامین مشاوران صلاحیت‌دار برای بهره‌مندی اعضای اتاق تهران و نیز ارتقای کیفیت رسیدگی به پرونده‌های فعالان اقتصادی در هیات‌های حل‌اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تامین‌اجتماعی صورت گرفته‌است.

چاپ این صفحه