چاپ این صفحه

انتقاد سردار مؤیدی از فرصت‌سوزی در زمینه مقابله با قاچاق پوشاک

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انتقاد از معطل ماندن قانون مبارزه با قاچاق پوشاک گفت: نباید در مقابله با قاچاق که جزو مطالبات به حق مردم است فرصت‌سوزی صورت پذیرد.

 سردار علی مؤیدی در حاشیه جلسه مبارزه با برندهای قاچاق در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم اجرای قانون اظهار داشت: طرح مقابله با برندهای قاچاق یه صورت ملی و با پایلوت قرار دادن استان تهران شروع شده که بخش اعظمی از کار جهت برخورد با برندها پیش رفته است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی بیان کرد: رسانه‌ها هم به عنوان نماینده مردم مطالبه‌گری می‌کنند و به منظور تحقق این طرح پیگیری لازم را داشتند، ستاد با همکاری همه دستگاه‌ها بخش اعظمی از کار را پیش برده و با هماهنگی سایر حوزه‌ها مقرر شد این طرح استمرار داشته باشد تا به نتیجه قطعی برسیم.

 

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: مخاطبان در حوزه برندها حدود 100 برند هستند و 80 درصد کار نیز تاکنون انجام شده که تولیدکنندگان داخل و بازاریان نیز از این طرح حمایت لازم را داشته و خود را موظف به پاسخگویی به مطالبات مردم می‌دانند.

 

مؤیدی با اشاره به لزوم حمایت از کالاهای داخلی افزود: تا زمانی که قاچاق وجود دارد تولید داخل تعطیل است و اگر می‌خواهیم کشور پویا و اقتصاد و به روزی داشته باشیم باید با قاچاق به هر شکل ممکن اعم از برخورد با تابلوی برندهای قاچاق و  غیرتابلو برخورد شود که اکنون کار از برخورد با تابلو شروع شده و اقدامات بعدی متناسب با زمان و شرایط پیش می‌رود.

 

وی در پایان با انتقاد از معطل ماندن قانون مبارزه با قاچاق پوشاک خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس‌جمهور حمایت از کالای داخلی از اهمیت بسیاری برخوردار است  و در همین راستا مبارزه با قاچاق کالا به ویژه پوشاک اهمیت دوچندان پیدا می‌کند، حرف مردم هم همین است پس نباید در مقابله با قاچاق که جزو مطالبات به حق مردم است فرصت‌سوزی صورت پذیرد.

 
 
چاپ این صفحه