چاپ این صفحه

همکاری آموزشی ایران و فرانسه در صنعت پوشاک اصفهان

ایران و فرانسه برای بهبود تولیدات صنعت پوشاک در اصفهان قراداد همکاری امضا می‌کنند.

 رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان گفت: از ماه قبل دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران به سمت رشته‌های پوشاک، گرافیک و هنر گام برداشته و با بستن قرارداد با دانشگاه مُدارت فرانسه از 26آبان امسال استاد فرانسوی، آماده آموزش برش‌های جدید ۲۰۱۹ به دانشجویان است.

 

سیدآرش امامی افزود: دانشجویان این دانشگاه بعد از گذراندن دو سال آموزش، یک سال نیز برای تکمیل دوره‌ آموزشی به فرانسه می روند که بعد از پایان دوره‌ها مدرک مشترک ایران و فرانسه را دریافت خواهند کرد.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران تسهیلات لازم را در اختیار دانشجویان برای سفر به فرانسه فراهم کرده است گفت: با دانشگاه مُدارت فرانسه هماهنگی‌های لازم شده تا دانشجویان با کار در محیط واقعی نقش موثر در پیشرفت اصفهان داشته باشند. 


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان با بیان اینکه رویکرد جدید این دانشگاه را حمایت از تولید ملی و ایجاد کسب و کار در حوزه نساجی و تولید پوشاک استان و کشور دانست و افزود: هدف از تغییر رویکرد دانشگاه علمی کاربردی از رشته‌های فنی به پوشاک برای جبران غفلت در حوزه نساجی است تا اصفهان دیگر به دنبال خام فروشی پارچه و الیاف نباشد.


امامی با اشاره به بستن قرارداد با کشورهای آسیای شرقی مسلمان که رویکرد دینی مشترک داریم، افزود: با کشورهای مالزی و هند تبادل نظر شده تا در زمینه های آموزشی نیز با این دو کشور مذاکره شود و از استادان معتبر آنها بهره‌مند شویم.


وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان دوره های کوتاه مدت دو تا چهار ماهه نیز در رشته های پوشاک برگزار می‌کند که دانشجو پس از گذراندن دوره‌ها مدرک معتبر از وزارت علوم دریافت می‌کند.


دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان اصفهان در سال1386 راه اندازی شد و حدود 700دانشجو در 15رشته در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.


تا کنون بیش از دو هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

 
 
چاپ این صفحه